Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä mitää ehi painia kun pitää painaa duunia.

Ja sit kokkausjuttuja.

Tuleekohan kukaan minun kanssa painimaan vai pittääkö painia vaan ihtensä ja hurmaavien sivupersoonieni kanssa?

Mä en ainakaa tuu.

- - - Updated - - -

Kuulostaa ihan kamalalta murinalta ainakin nimen perusteella. Ei kuulostaa varmaan yhtään esim Topi Sorsakoskelta?

Ei. Menen silti, koska kyseinen ajankohta on perjantaijapoikamies eikä ole muuta tekemistä ko. perjantaina.

En tiiä musiikeista enkä ylösnostetuista lattioista, mutta sen tiiän, että minäpoika varastankin nyt puolituntia työnantajan aikaa. Tai siis lahjoitan ylityöpuolituntisen pois.

Kävin hakemassa Lauantai illaksi yhden Coronan jo valmiiksi. Tulisi jo kesä niin voisi käydä joskus naukkaamassa terassilla Corona + Lime setin...

Hirveen nihkeitä painijoita te ootte. Vokottiki muka pohojammaan kasvatti eikä es paini. Hrmph. Mutta onneksenne sain kaverin kanssani kieriskelemään! :)

No en mä ny jaksa lähtee sinne asti ja takasi.

15

Sitte ku on autos kesärenkaat niin viittii ajella vähä pitempiäki matkoja huvin vuoksi.

13

melkken tunti viäl
hiton tehokas oon viestinnässä sap, sähköposti puhelin whatsapp facebook toimistomese pakkis..

Täällä työpaikassa on alakerrassa livebändi. Ottaa päähän, kun yrittää miettiä tieteellisten tutkimisten synteesiä...

Back
Ylös Bottom