Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vedessä on kiva hillua kun vesi hivelee polvia.

- - - Updated - - -

Nyt ohjelmassa

-tsekkaus kohteessa, hoitsuja myös paikalla, ikä ja koostumus tuntematon
-kananrinnan haku samalla reissulla
-oveluuskäynti jossain kahvilla näin kahvi- ja ruokapaussin välissä
-pari sähköbosaa eli iimeiliä

Ei jumalauta.
Tästä ei tuu nyt hevonvittuja tästä hommasta. Toisaalta ei pitäisikään tulla, mutta nyt on vahva tunne, että vois lähtee vaikka kotio rasvaileen paikkoja illallista varten. En muista koska olis viimeks kiinnostanu näin vähän työ. Satais edes vettä.

Meinaako jätkät siivota tänään?

Siivosin jo eilen, tänään pitää käydä kaupassa.

1800327_648105758558870_1255762084_n.webp

^^Sama. Mutta se on kiva huomata kuinka isohkokin työtaakka pysyy kätevästi läjässä suht maltillisella panoksella. Pitää olla resurssit olemassa sitä varten kun pato murtuu, ei kannata koko aikaa painaa laikka punasena.

- - - Updated - - -

Siivosin jo eilen, tänään pitää käydä kaupassa.

katso liitettä 113039

OIJOIJOIJOIJOIJOIJOIJOIJOIJOIJOI!

- - - Updated - - -

Todella hyvä pesukomuutti. Todella hyvä. Tänään pitää kyllä syödä seisovasta pöydästä.

- - - Updated - - -

Mä tarviisin oikeesti sihteerin. Kaikki mun rästihommat on ns apinahommia. Napunapunapunapu raportti sinne napunapunapu kansio tänne napu napu napu kikkeli sinne napu napu napu

Onko videoo?

edit. Toisaalta tuohan on täysin ymmärrettävää. Ulkonäkö puoltaa. Ja kiima-aste.

Seksisti!

- - - Updated - - -

Perspillua. Sano vorsalaine. Aamulypsyn koosteista eilen kuuntelin. Kuten myös legendaarisen "peppuun" -parisuhdevisailun.

Anteeksi. Kun kerron tämän.

Olin Valmetilla kesätöissä nuorna miehenä. Siellä aloin päästä kiinni seksismin maailmaan, opettihan minua parhaista parhaat, rasvanyrkkiset duunarit. Siellä oli myös semmoinen nuori naishenkilö siivoamassa. Duunareista se jolla oli haalari siihen malliin auki, että ei voinut hahmottaa missä rintakarvat vaihtuivat munankarvoiksi, luonnehti siistijää seuraavalla tavalla: perse täynnä hyvää vittua.

- - - Updated - - -

anteeksi

Seksistöin. Siististi tosin, sensuroimalla.
Seksismiä, insinöörihuumoria, ainoastaan Antonovin ja jumalattoman ison louhintakoneen kuvat puuttuu enää viimeisenkin naisen häätämiseen.

Tiedätte mitä tehdä.

Mä en sensuroinu, kun esimerkkienkeksimisskilssi ei toiminu noin pitkälle.

Mutta.

Miten olis, elävä ja autenttisella hajulla varustettu mielikuva tuoreista vastahierotuista ja öljytyistä kaksosista, kiinalaisista konekirjoitustaidoista, munkeista, melooneista, hinkeistä eli lolloista, tisuleista, tisseistä, rinnoista, muovikassitisseistä, lapasista, vitjatitsuloista... eiku.

Back
Ylös Bottom