Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En näe tuossa paljon vaihtoehtoja. Salihousuissa on reikä haarojen kohdalla kuten myös boksereissa ja jos tsekataan mitä siinä kohdalla ihmisruumiissa on niin miehillä se on muna. Suurella todennäköisyydellä sieltä olisi paljastunut siis muna. Sinun muna.

No joo mutta ei niitä silti viitti paljastella :D

Mitä välii, 95 prossaahan ei kuulemma kato muita salilla. Ja lopuilla roikkuu sit lerssi ulkona kuten sullakin.

Ilmainen parisuhdevinkki:

Ei näin.

Älä rupee neuvomaan pinttynyttäpoikamiestä. Tai täytyykö nyt sanoa ex-pinttynyttäpoikamiestä. Minä ainakin pp:nä kykenen samaistumaan M:n tilanteeseen.

Siinä on kuule tosi kyseessä kun Putin lähtee puolustamaan kansalaisten oikeuksia intiimiin kanssakäymiseen parisuhteessa. Ei auta selittely että väsytti.

Oikea ratkaisu.

Älä rupee neuvomaan pinttynyttäpoikamiestä. Tai täytyykö nyt sanoa ex-pinttynyttäpoikamiestä. Minä ainakin pp:nä kykenen samaistumaan M:n tilanteeseen.

Neuvonpas, äläkä sinä komentele.

Jos neuloisit esimerkiksi villasukkia ja kantapää menisi ihan päin helvettiä, haluaisit kai, että neuvoisin kuinka teet sen oikein, että talven kylmiksi illoiksi saisit jalkaasi lämpimät sukat?

Vilauttelusta puheen ollen...
Suomalainen draamasarja ei luonnollisestikaan kuulosta siltä, että pitäisi telkkarin ääreen vääntäytyä. Ja vielä naisille tarkoitettu sarja.
Mutta....En voi sille mitään, että Pihlassa vaan on sitä jotain. Joten pakko on varmaan vilkaista... :haart:

1305679003270

Pihla+Viitala+Rf48fr8fomKm.jpg

menen heti naimisiin kun Pihla vaan tajuaa tulla kosimaan....

Eipä vaan jos olen tottunut neulomaan omalla tyylillä vuosikymmenet niin ei sitä tyyliä niinvain muuteta.

Salilla oli joku tutun näkönen jamppa. Mietin pitkään ja hartaasti, että kuka saatana se on. Tiesin kuitenkin etten ole henkilökohtaisesti ollut tekemisissä. Sithän mä sen kekkasin perkele. Se oli se sama kaveri, joka oli Poliisien ekalla tuotantokaudella Tampereen poliisien se fyysillisesti vanhempi polliisimies. Kovassa kunnossa näytti olevan, ainoastaan pohjepöivinä oli pidetty taktinen lepopäivä!

Minä taidan tehdä, kuntit, nyt sellaisen tempun, että lähden tuohon alakerran Amarilloon nokkimaan XXXL Burgerin. Se on iso, se on kaunis. Aivan niin kuin minäkin. Olen sen arvoinen.

14022011396.jpg

"Jotain" osoittautui kanafileeksi, paistetuiksi nuudeleiksi kera paprikan ja punasipulin. Se oli suunnilleen yhtä pieni ja löysä kuin itsekin olen. Nyt kuppi kahvia, keksi puuttuu, mutta eihän sitä treenitauon jälkeisen parhaan titsulatreenin jälkeen etes kaipaa. Telkkarissa on melkoisen hyvin muodostuneet naistissit, taitaa konekirjoituskone olla amerikkalaista alkuperää. Kirjoittaisin tuolla koneella pitkän kaavan mukaan proosallisen runon, jossa käsittelisin naisen oikeutta ilmaista mielipiteensä miehen halusta nukkua rauhassa edes yhden yön ilman, että pitää harrastaa seksuaalia. Lisäksi käsittelisin naisena olemisen vaikeutta runsaan menstruaation aiheuttaman vuodon aikana, kun internetin keskustelupalstalla keharit kirjoittelevat mielestään typeriä. Enkä myöskään unohtaisi pesukomuuttia ja kiinalaisia konekirjoitustaitoja!

Taidan ryhtyä hommiin samantien.

"Jotain" osoittautui kanafileeksi, paistetuiksi nuudeleiksi kera paprikan ja punasipulin. Se oli suunnilleen yhtä pieni ja löysä kuin itsekin olen. Nyt kuppi kahvia, keksi puuttuu, mutta eihän sitä treenitauon jälkeisen parhaan titsulatreenin jälkeen etes kaipaa. Telkkarissa on melkoisen hyvin muodostuneet naistissit, taitaa konekirjoituskone olla amerikkalaista alkuperää. Kirjoittaisin tuolla koneella pitkän kaavan mukaan proosallisen runon, jossa käsittelisin naisen oikeutta ilmaista mielipiteensä miehen halusta nukkua rauhassa edes yhden yön ilman, että pitää harrastaa seksuaalia. Lisäksi käsittelisin naisena olemisen vaikeutta runsaan menstruaation aiheuttaman vuodon aikana, kun internetin keskustelupalstalla keharit kirjoittelevat mielestään typeriä. Enkä myöskään unohtaisi pesukomuuttia ja kiinalasia konekirjoitustaitoja!

Taidan ryhtyä hommiin samantien.

Missään muualla en ole tuota sanaa kuullut käytettävän, kuin kotipuolessa. Oletko pohojosen kunteja?

Missään muualla en ole tuota sanaa kuullut käytettävän, kuin kotipuolessa. Oletko pohojosen kunteja?

En ole. Sukujuuret on sekalaiset: puolet Pohjanmaalta, toinen puoli Karjalasta, ja kotoisin olen Pirkanmaalta ja nyt asun Kanta-Hämeessä. En taida olla oikeen mistään kotoisin näemmä.
Itseasiassa tuo pesukomuutti on tätänykyä synonyymi naisen pyllylle. Kaikki on irtakkin syytä, kun meni internetissä esittelemään molemmat. Mulla on myös kotona yksi pesukomuutista pimpattu eteisen pöytä.

Ei saatana tuli ostettua fastin hera80 lime-valkosuklaata kun oli alennuksessa. Kyllä on niin järkyttävän pahan makuista, saa nähdä saako tuon joskus vielä alas :urjo:

Autotekninen tietämykseni lisääntyi tänään huomattavasti. Opin sanat kaasuläppäkotelo ja joutokäynninsäädin. Tämä oppi maksoi viikon verran bussikyytejä ja yli 600 euroa.

Osta Fiat, saat viat kaupan päälle. FIAT - Fix It Again Tony.

Back
Ylös Bottom