Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun piti näihin aikoihin olla jo tukka leikattuna ja puku ostettuna.. Suunta siis kohti keskustaa ja Mroomia.

Retina mc seinäjoki

image.webp

Sää on kuin morsian, melkein pilvetön taivas ja lumet sulana nurmikolta, joka on varmasti kaikkien yllätykseksi vielä vihreää.

Eilisen jalkapäivän jäljiltä olikin erittäin mieluisaa mennä kukkoileen rosfitsitunnin jalkareeniin. Sattuu. Vittu. Nyt mä haluan kuulemma iskee pari kattolistaa kiinni.

Komiaa! Tuosta tais olla aiemmin viikolla maistiainen?

Ps MÖYKKYSEN paluu sai minut, tai paremminkin silmäkulmani kostumaan.

Ei ollu sama yksilö. Tuo kuva on pränikän streetfighterin tankista.

Koko viikonloppu yksin kotona :(

Mieheke lähtee ulkomaille, melkein kaksi viikkoa yksinään. :( No onneksi voin kattoa paljon hyviä leffoja omaan tahtiin, googlettaa autoja (pankkisetä antaa toivottavasti lainan maanantaina) ja tehä kaikkia omia juttuja rauhassa! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mieheke lähtee ulkomaille, melkein kaksi viikkoa yksinään. :( No onneksi voin kattoa paljon hyviä leffoja omaan tahtiin, googlettaa autoja (pankkisetä antaa toivottavasti lainan maanantaina) ja tehä kaikkia omia juttuja rauhassa! :)

Oma ohjelma tälle päivälle: Blue Mountain Statea, WoWia, SaiPan-peli, NHL:ää ja jotakin safkaa.

Oma ohjelma tälle päivälle: Blue Mountain Statea, WoWia, SaiPan-peli, NHL:ää ja jotakin safkaa.

Ajattelin katsoa itse kauhuleffoja (kukaan ei oo valittamassa kuinka liian pelottavia ne on). :lol2: Salillaki on jo käyty eli muutenki löhöilyä loppupäivä. :)

MÖYKKYSEN paluu sai minut, tai paremminkin silmäkulmani kostumaan.

Sama juttu. Mr. M ja neuvostovalmisteinen minkki saivat toisensä. Emmäkestä:itku::haart:

Hyvää Naistenpäivää.

*snif*

Ajattelin katsoa itse kauhuleffoja (kukaan ei oo valittamassa kuinka liian pelottavia ne on). :lol2: Salillaki on jo käyty eli muutenki löhöilyä loppupäivä. :)
Onko leffat jo tiedossa? Vois itsekkin katsoa leffan illalla, jos vaan keksis minkä.

Itsellä ois päivän urheilut vedetty. Sit vois väsätä safkaa ja laittaa mjusiikkia keittiöön pauhaan samalla, kun kokkaan. Illalla sit käymään kaverin synttäreillä zero cola päkki kainalossa.

Onko leffat jo tiedossa? Vois itsekkin katsoa leffan illalla, jos vaan keksis minkä.

Insidiousta joku oli kehunu, aloittelen sillä. :)

Sama juttu. Mr. M ja neuvostovalmisteinen minkki saivat toisensä. Emmäkestä:itku::haart:

Hyvää Naistenpäivää.

*snif*

[video=youtube_share;_BoPSyFJRjM]http://youtu.be/_BoPSyFJRjM[/video]

Ei se mitään minä kuuntelen niskalaukausta. Yksi ainavarmoista ratkaisuista.

Back
Ylös Bottom