Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä mä just kuuntelin. Mikä tää genre on? Japanipoppimetallia?

[video=youtube_share;WIKqgE4BwAY]http://youtu.be/WIKqgE4BwAY[/video]

Tuota just viikko-pari sit kuunneltiin työkaverin kans. Herää vain kysymys: Miksi?

Tässä videossa kohdasta 3:35 SLJ antaa haastattelijalle aika ryöpyn takaisin suorassa lähetyksessä :D Mietippä omalle kohdalle jos tekisit vastaavan virheen ja tuollanen sanavalmis kuuluisuus pistää sua vähän ojennukseen. Aika kuumottava tilanne :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Trollstigen. Jösses.

trollstigen.webp

Olen, kuntit, ajatellut, että tässä vaiheessa, kun pottailua alkaa olla takana 20 vuotta niin voisin hieman vaihtaa lisäravinneportvoliota. Ensimmäisenä ajattelin vaihtaa kreatiinikuurit keratiinikuureihin. Lisäksi ajattelin alkaa vetämään kretiiniä kerran kuukaudessa. Keratiinia vedetään nesteen kanssa ja kretiiniä kuivana. Kuulemma jotkut massiiviset keharit Yhdysvalloissa ovat saavuttaneet uskomattomia tuloksia tällä muutoksella. Koska itsekin tunnen olevani niin fyysisesti kuin henkisestikin kunnon kehari, enkä pelkästään itse, vaan minulle on tultu monesti sanomaan päin naamaakin, että näytän aivan keharilta, niin ajattelin kokeilla tätä uutta metotia. Vai voiko joku katsoa minua suoraan silmään ja sanoa, ettei tässä ole mitään järkeä? Tuskinpa voi.

Koska itsekin tunnen olevani niin fyysisesti kuin henkisestikin kunnon kehari, enkä pelkästään itse, vaan minulle on tultu monesti sanomaan päin naamaakin, että näytän aivan keharilta, niin ajattelin kokeilla tätä uutta metotia. Vai voiko joku katsoa minua suoraan silmään ja sanoa, ettei tässä ole mitään järkeä? Tuskinpa voi.

Itse muistutan ulkonäöltäni ja varsinkin käytökseltäni enemmänkin Down-syndroomaista. Mitabaluulet, toimisko tommonen kreatiinikuuri, missä ärrän paikkaa vaihdellaan satunnaisesti, myös tämmöisellä yksilöllä? Nimimerkki "Pieruhera on perseestä -83" ?

Itse muistutan ulkonäöltäni ja varsinkin käytökseltäni enemmänkin Down-syndroomaista. Mitabaluulet, toimisko tommonen kreatiinikuuri, missä ärrän paikkaa vaihdellaan satunnaisesti, myös tämmöisellä yksilöllä? Nimimerkki "Pieruhera on perseestä -83" ?

We are all mother's porks. We are all. All. All.

Tuli muuten hyvä biisi vastaan, onkohan se jo ollut täällä..

Vattu mitä jaskaa toi kanankoipiperse..

Tässä on paljon paljon paljon parempi versio musiikillisesti!

Tuli muuten hyvä biisi vastaan, onkohan se jo ollut täällä..

En muista varmaksi mutta on tainnut olla. On muuten kirkkaasti vuoden 2013 paras laulu. Minä muutenkin pidän Mailiksesta hirvittävän paljon. Mailis on kuuma minkki.

Ihan hyvää sekoilua tää TV5:n Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa. Pitäs varmaan itekin (parhaillaan hotellissa) ottaa samanlaiset aineet käyttöön kun pojilla tossa...:D

MÖYKKYNEN: Luin toisaalta rakkaustarinasta, jossa esiinnyit sinä ja joku tuntematon venäläinen paisti. Miten tässä hommassa kävi/käy? Kansa janoaa tietoa.

MÖYKKYNEN: Luin toisaalta rakkaustarinasta, jossa esiinnyit sinä ja joku tuntematon venäläinen paisti. Miten tässä hommassa kävi/käy? Kansa janoaa tietoa.

Maailmassa on monta niin ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää, kummastuttaa paksua poikaa. Venäläinen paisti on tuossa saunan puolella tai mahdollisesti lojuu poreammeessa. En ole hetkeen tsekannut, vaan yritän nauttia hetken hiljaisuudesta. Toivottavasti ole hukkunut.

Maailmassa on monta niin ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää, kummastuttaa paksua poikaa. Venäläinen paisti on tuossa saunan puolella tai mahdollisesti lojuu poreammeessa. En ole hetkeen tsekannut, vaan yritän nauttia hetken hiljaisuudesta. Toivottavasti ole hukkunut.

Everything went better than expected. Vapaa suomennos: Kaikki meni paremmin kun hyväksyttiin.

Minä taidan hakea nyt itseltäni salaa yhden palautusjuoman. Fingerporin tyyliin tottakai.

Minä olen kasvanut ihmisenä. Minä en olekaan kuka tahansa somalialainen koneinsinööri, jonka paperit ovat unohtuneet somaliaan. Olen suomalainen energiatekniikan diplomi-insinööri, jonka paperit ovat tallessa Suomessa.

Back
Ylös Bottom