Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se kyllä ihan vakio ole, maantiesuola on parantanut pakoputken virtausominaisuuksia. Vaikka vaparissa vastapaine onkin varsin hyödyllinen.

Virtausominaisuuksista sen verran, että volume is nothing, velocity is everything sanoi eräs vanhempi veekoneenrakentaja.

Niin tossa kuivasumppumicrassa ei taida kuitenkaan se vastapaine säätyä kierrosluvun mukaan niin kuin jossain vehkeissä.

Pohjanmaalla voi lopettaa tylsän elämänsä:
1656311_10152081532571144_1949761678_n.webp

Olisipa itselläkin darra. Joutaisi nämä läksytkin alta pois nopeammin.

Vituttaa muuten tämmöiset poropeukaloiset opettajat, jotka kovasti vaativat kaikenmoisia videoesityksiä ja muita hömpötyksiä vieraalla kielellä ladattavaksi jonnekin jollekin kommentoitavaksi, mutta eivät itse osaa laittaa käyttöoikeuksia kuntoon niinkin yksinkertaiseen asiaan kuin lähdemateriaali...

Ei taida säätyä kierrosluvun mukana kuin polttoaineen kulutus. Kierrokset on muuten lähempänä neljää kuin kolmea tonnia kun vauhtia on 120km/h. Vähän hirvitti jurnuttaa toista tuntia motaria tuollalailla, mutta ei siellä mikään sitten kiehunut.

Ton idea ei oo vieläkään auennut mulle, jotain bodauksen ja aerobisen omituinen yhdistelmä jossa heilutellaan painoja ja on ihan hiton kallista.

Niin no ihan mukavaa puuhaa tuo kai oli, mutta ei ny kuitenkaa mun juttu. Mä teen mieluummin yksin ja ihan omas rauhas.

Niimmäki. Omaan rauhalliseen tahtiin, saa laskea.

Ei taida säätyä kierrosluvun mukana kuin polttoaineen kulutus. Kierrokset on muuten lähempänä neljää kuin kolmea tonnia kun vauhtia on 120km/h. Vähän hirvitti jurnuttaa toista tuntia motaria tuollalailla, mutta ei siellä mikään sitten kiehunut.
Kuunteleppa kun siellä barumi lyö joutavaa.

Niin no ihan mukavaa puuhaa tuo kai oli, mutta ei ny kuitenkaa mun juttu. Mä teen mieluummin yksin ja ihan omas rauhas.
Oikeasti olit bingossa, voitit 2 kahvipakettia samana iltana ja otti vähän syrämestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai että oli sitten mukava päivä! Taidan viiltää vielä paperilla silmään haavan ihan vaan ajan kuluksi ja huvittelun merkeissä. Olisko huomenna jo vähän parempi, ainakin pääsee salille ähisemään.

Kuunteleppa kun siellä barumi lyö joutavaa.

Huomasitteko ku tehopainosuhdetta oli optimoitu? Tankki oli tyhjä. Myös melkovarmasti ratissa oli kukkakeppi joka oli käyny paskalla ennen suoritusta.

Se mitä kukkakepit ei ymmärrä, on että isot lihakset ei tarvii isoja aivoja... Kyyyyyyylllä se paras tunne tulee siitä kun selällä nostaa ja tuntee sen välilevyn pullistuvan...

Hyvää yötä.

[video=youtube_share;SPjuuLKsGbM]http://youtu.be/SPjuuLKsGbM[/video]

Herätkää vaan niin voi käydä nukkumaan. Hoidettiin kaikki nukkumaan, viimeiset kaks viikkoa kuskina kaverin kanssa 2-vuoroo. Huomenna Helsinki. Onhan se välillä liian rankkaa, kuskinpalkat ei aina euroissa

Nyt vois olla cofe time.

Back
Ylös Bottom