Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä nyt on haamukoiran nenä antanut valheellista tietoa.

Perkele soikoon. Pitäisi lääkäriinkin vielä vaivautua ja miettiä mitä teen koiran kanssa. Oi voi.

Netissä tietysti tarttuu kaikenlaisia viruksia, mutta omani epäilisin tulleen noista tautisista lapsista, joita olen pitkin viime viikkoa lähettänyt kotiin sairastamaan. Jestas että voi olla heikko olo. Kämppiksen piti tuoda kaupasta mehuja ja viiliä, mutta sekin sairastui ja koomaa pahemmin kuin minä.

Kuivasumppu-Micralla ohitettiin muuten eilen liki 300hp Audi. Ja motarilla kaikki tuli perä edellä vastaan, hirvee tykki kulkemaan.

Kai totesit ohituksen jälkeen: "Valitettavasti me ollaan jo eellä"

Tästä tulikin sitten 12h työpäivä. Noh, haitanneeko tuo.

Vaan sut löytää ämirk-videolta?

Emminä teininä mistään tuommosista ymmärtänyt. Irc-Galleriassa irkattiin silloin jos jossakin. Jos johonki videoon olisin sekaantunu, niin joku tyttömäinen röllerköysteritykooni- tai simsiti-video. Tai sitten joku UT-video, jossa oma hahmo kuolee 1,5 min välein.

"Onko sul äm-irkis kuvaa?"

"No-- mitäh?"

Tuo video on varmaan jo 10v vanha ja repeen edelleen tolle reaktiolle. :D Kuulemma tää Sannapanna on suuttunut todenteolla jos on käynyt naamatusten muistuttelemassa tästä videosta.

Tuo video on varmaan jo 10v vanha ja repeen edelleen tolle reaktiolle. :D Kuulemma tää Sannapanna on suuttunut todenteolla jos on käynyt naamatusten muistuttelemassa tästä videosta.

En ymmärrä. Nehän halusi nimenomaa olla julkkixii!

Hyi saatana. Kävin kokeilemas crossfittiä.

Ton idea ei oo vieläkään auennut mulle, jotain bodauksen ja aerobisen omituinen yhdistelmä jossa heilutellaan painoja ja on ihan hiton kallista?

Vaikeeta tää salitreenin aikatauluttaminen taas kun joutu palaa arkeen ja ei oo autoo käytettävissä. Kai tota huomenna sitte salille, ei jaksa nälkäsenä koulun jälkee eikä sitte taas jaksa lähtee kävelee ku menee aikaa ja yhteivuoroki loppu = vaikeeks menee välillä :D

Back
Ylös Bottom