Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iteki menin eilen kympin aikaan jo nukkumaan ja heräsin puol ykstoista eli reippaat 12h tuntia unta takana. Tuntuu itseasiassa aika hyvältä tuollainen nukkuminen välistä.

Kuulostaapas dödis hyvältä pitkän muniinpuhaltelumusaan keskittyneen jakson jäljiltä. Mikälie mielenhäiriö mahtaa olla nyt päällänsä.

Ahdistaa.

Nyt alan ymmärtää, millaista elämä oli vanhempieni nuoruudessa. Onneksi itse aloin ymmärtää maailmaa vasta niihin aikoihin, kun Neuvostoliitto romahti.

Ahdistaa.

Nyt alan ymmärtää, millaista elämä oli vanhempieni nuoruudessa. Onneksi itse aloin ymmärtää maailmaa vasta niihin aikoihin, kun Neuvostoliitto romahti.

Mä en mailmaa ymmärrä enkä välttämättä halua ymmärtääkään, jokainen meistä täälä vaan olla möllöttää ja millään ei loppujenlopuksi ole väliä paitsi elämällä. Tämän takia en mieti tulevaisuutta vaan elän hetkessä.

Otetaas veikkaus, rasti ruutuun:

...........1...X....2 ............
Venäjä [ ] [ ] [ ] Ukraina

Pitäis siivota ja rempata muttei jaksa..

E: Loimulohta, kyllä on hyvää!

Otetaas veikkaus, rasti ruutuun:

...........1...X....2 ............
Venäjä [ ] [ ] [ ] Ukraina

Pitäis siivota ja rempata muttei jaksa..

E: Loimulohta, kyllä on hyvää!

Kanada!

Oon siivonnut tässä jo pari tuntia. On jäänyt vähän rästejä niin on vielä paljon tekemättä.

Kuulostaapas dödis hyvältä pitkän muniinpuhaltelumusaan keskittyneen jakson jäljiltä. Mikälie mielenhäiriö mahtaa olla nyt päällänsä.

Mitä on dödis? Death metallia?

[video=youtube_share;v8bbD68Umvo]http://youtu.be/v8bbD68Umvo[/video]

Hyi helvetti. Nyt on ilmeisesti joku mörkö muuttanut munkin sängyn alle, koska aamulla herätessä oli melkein kaikki pään reiät täynnä eritteitä ja kurkkuakin kirvelee. Olisi vaan tehnyt mieli käydä niistämässä aukot tyhjäksia ja jäädä himaan nukkumaan.

Back
Ylös Bottom