Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos voitan perjantaina EuroJackpotissa 24 miljoonaa euroa niin ostan vokotille ton mopedin.

Tsori Kaira ja vokot, mutta se voitto on varattu jo mulle ja LaihaLohdulle. Siihen huipentuu meidän yhteinen eurojaskauramme.

Ne rahat on kyllä minun.

Vituttaa välistävetäjät. Mä en ajatellu edes laittaa kuponkia sisään, vaan jotain ihan muuta, mutta taidan sittenkin pistää ja vetää välistä.

Voittorahoilla ostan pääosin suolakurkkua. Sit Vokotille semmosen pienoismallin moposta, IMPille punaviintä, Pernodille muovitissit, Johnylle BMW-pienoismallin, Jozuxille siemennesteanalyysin, elsulle kortsuja, Sanzelle tunkatun rusinan verran Jallua, irtakkille tiskiharjan, Kairalle hermot, Ksiinalle karvattoman mirrin, Kridelle laskuvarjon, Rommelille käsirasvaa, Judikselle Real Dollin, zagmelle sitruunan tuoksuista käsisaippuaa ja esimerkin keksimättömyysskilssin vallatessa mielialaa, kuuntelen hetken Steel Pantheria ja palaan asiaan heidän osalta, joille en vielä ostanut mitään. Lopuille annan siivun suolakurkustani.

En enää muista. Liittyiköhän jotenkin noihin mopopoikiin. Amisviiksineen ja rasvaisine sormineen.

... Ksiinalle karvattoman mirrin,..

Aww, kiitos!

masson-pentu

^ Asian ydin yhdessä kuvassa!

Edit. Ainiin kun halusit nimenomaan sitä herkkää ja söpöö kuvaa. Kyllähän noi edelliset nyt melko söpöjä oli. Vokot varsinkin on söpis-kuvien mestari. Melkein voisin jopa antaa arvonimen söpis-kuva-keisari. Mutta en anna, koska palstalla on jo yksi joka nimimerkkinsä puolesta luulee olevansa tämän arvonimen arvoinen, ja sitten olen minä. Ja tietenkin toi Jaffa-Keisari. Joten eiköhän niitä keisareita jo ole riittävästi. Mutta sanotaan, että söpis-kuvien kreivi.

Harvinaista. Päivän salitreenit eivät kulkeneet niin millään, mutta illan airobiset menivät loistavasti, ei meinannut energia loppua millään.

Tarkoitin näitä: (ja siksi, että voit harjotella noiden puristelua, ennenku Santsze tulee hakeen sua ulos leikkiin)

3056terkorinnat.jpg

Sen jälkeen kun olin laittanut vastaukseni niin se aiempi keskustelu tuli kyllä mieleen ja pohdiskelinkin että liittyiköhän toi lahja siihen.

Tässä on yksi mutta, se ettei SantsiPantsi anna minun moisiin juttuihin ryhtyä. Ja tämän takia toivoisinkin että lahja muutettaisiin rasvaimuksi. Olisinpa kerran taas laiha...no laihemman näköinen :)

Kuinka paljon on tunkatun rusinan verran Jallua?

Tässä on yksi mutta, se ettei SantsiPantsi anna minun moisiin juttuihin ryhtyä. Ja tämän takia toivoisinkin että lahja muutettaisiin rasvaimuksi.

No mutta sittenhän nuo tulevat tarpeeseen. Saat käsinkirjoitushetkiin vähän paremman näppituntuman.

edit. mittayksikkönä tunkattu rusina on melko vaihteleva, perinteisesti länsimaiksi mielletyissä maissa kirjo onkin erityisen laaja; skaala vaihtelee pohjois-etelä-suunnassa aina pikkasesta kahvista semmoseen surkeen töihinottajan saaviin.
Itämaissa se on tasan kaksi.

Mää eilen kuumehoureissa hullaannuin ihan totaalisesti tästä, kun kattelin olympialaisten päättäjäisiä. Aivan ihana!

[video=youtube_share;SpqwCUkysCs]http://youtu.be/SpqwCUkysCs[/video]

Back
Ylös Bottom