Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epäilen muuten rikkikuvaa, Vokottikin sortunut moiseen. Joku ei vaan täsmää, ihankuin veljellä olisi hikikarpalokin otsalla, ns syöpälääke

- - - Updated - - -

Eikös siinä elokuvassa DaVinci-koodi se Tom No Thanks etsinyt kiivaasti yhtä suurimmista sakramenteista, eli romaniveljen hikikarpaloa?

- - - Updated - - -

ps minä joudun helvettiin

Nyt on sitten kriisikokouksen paikka. Voi vittulanväki sentään kun ihminen ottaa roheiinipatukan evääksi työmaalle että synteesit ja gainssit onnistuisivat mutta mitäs me nyt helvata tehdään kun se on tuolla autossa ja minäpoika täällä lämpösessä toisessa kerroksessa? Sihteeri pitäisi olla ihmishenkilömiehellä.

Semmonen tiukkapyllyinen ja hyvin ammattitaitoinen sihteerikkötär joka hoitaisi kätevästi kaikki juoksevat asiat ja suhtautuisi ammatillisesti kaikkeen mikä työhön liittyy, ei siis missään nimessä mikään seksistinen munahaukka.

Väkisin tulee mieleen... Ei siis väkisinmaakamisen johdosta tulemista, vaan viattomalla tavalla ajatuksiini juolahtaa sihteeristä aina Pulkkisen sihteerinpanemissketsi. Mieleni on sihteerin ajattelemisen osalta seksuaalisesti virittynyt. Yök.

- - - Updated - - -

Ja antibiootit sain pihvilörttöseltä.

- - - Updated - - -

Ei muita saamapuolen hommia.

Sihteerinpanesmisketsi kuulostaa ällöttävän seksistiseltä enkä näinollen voi ottaa enempää osaa tähän miälenvigasuuteen. Puhutaan mieluummin vaikka maamoottoreista ja siitä miksi niiden käyttöremmien piti olla kahdeksikolla?

- - - Updated - - -

Hyvä!

Olikos doximyciiniä? Jos oli niin sillä on seuraava hyvä puoli: IKEAn kassin voi unohtaa vauvaikäisten tuhnuvarastona ja hanuri työntää työpäivän aikana kuplahallillisen suojakaasua. Olo on kuin keittokinkulla tälläkin hetkellä.

- - - Updated - - -

Ikenet rohtuu tässä paskanlemussa.

Pitäisköhän munki kokeilla joskus antibiootteja? Edellisestä kuurista on kuitenkin aikaa suurinpiirteintasan 9vuotta.

Antibiootteja vissiin saa ilman piikkihommia?

Kosakahan joku ostais mulle tommosen? Vai pitääkö sitä joskus ihan itte ostaa?

14-hd-cvo-breakout-bs.webp

Remmin pitää olla kahdeksikolla, koska nolla ei ole mitään, ja muiden numeraalien muotoinen pyörimisasia näyttäisi surkuhupaisalta. Jatketaan maamoottorista seuraavaan aiheeseen: (esimerkin keksimättömyysskilssi osoittaa vahvaa läsnäoloa, joten apuja kaivataan)

Kapselimuodossa oraalisesti nautittavia jotain lääkkeitä ne oli, nimessä oli kirjaimet PEN**. Tulee taas kerran mieleen jotain muuta, mutta en saa päähäni mitä se oli.

Mä en voi osallistua esimerkinkeksimättömyys-skilssi kisoihin mutta näihin kisoihin mä voin osallistua:

kiltistä aiheesta tuhmajuttu mieleen-skilssi

- - - Updated - - -

Kapselimuodossa oraalisesti nautittavia jotain lääkkeitä ne oli, nimessä oli kirjaimet PEN**. Tulee taas kerran mieleen jotain muuta, mutta en saa päähäni mitä se oli.

Toivotaan että et joudu pettymään pierunkehitysominaisuuksien suhteen! Kaikki eivät varmaankaan ole yhtä toimivia siinä lajissa.

Remmi on, kuten kuvasta näkyy, miehekkäällä lieriöllä. Vai mitä tuo on.

2013-Harley-Davidson-Softail-Breakout-Pictures.webp

Mää en kyllä jotenkin osaa ollenkaan ajatella kaksmielisesti.

Edit. Josta muistinkin, että munhan pitää ny lähteä hakemaan meidän perheen syväkurkku kotio. Jos siitä sais vaikka jotain irtopisteitä elämän kisassa.

Viimeksi muokattu:
Toivotaan että et joudu pettymään pierunkehitysominaisuuksien suhteen! Kaikki eivät varmaankaan ole yhtä toimivia siinä lajissa.

Mä oon melko hyvin kehittyny tuossa sklississä.

Mutta toisaalta pyörässä pitääkin olla semmosta luonnetta ja vähän vikuria. Että kerrankos sen sieltä porsliinisammakon ja vesisuihkun luota onkii ja huuhtasee taas käyttökuntoon.

Mulla ei ole pihamaallani vesisuihkuja joten ei huolta tommoisesta.

Back
Ylös Bottom