Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta hei, nyt on yllättävän ok-olo, missä ansa?

- - - Updated - - -

Onko käyny ikinä niin että daami on saanut osuman silmäänsä prodepirtelöstä ja se olis tulehtunut? Mulle ei.

Olo on itelläkin epäilyttävän hyvä tohtorikäyntiä ajatellen. Silmävoidetta ei ole annosteltu kyllä täälä. Sängynpäätyyn on kyllä jokusen kerran vahingossa struutattu. Vittumaisia ne semmoset annostelijat, missä on se pumppu suoralla päällä. Innokkaana tulee välillä liian kovalla kädellä painettua sitä.

Tuo on suomalaisen systeemivaseliinin perusongelma: aina kun varaat lääkäriajan, tapahtuu jotakin ja se käynti alkaa tuntua turhalta. Mikähävittusiinäkio?
Mulla levis geelit kerran liinavaatekaapin ovipeiliin. Se struutta oli tukossa ja jotenkin paine purkautu peräkautta, kauhee köntsä tavaraa siinä peilissä.

Mutta pitäsköhän meidän nyt nostaa värkkiään nuoleva kissa pöydälle ja nostaa nämä LOUNASasiat mietintään. Jotenkin mulla on semmonen tunne että se on nyt vähän niinkuin norsu olohuoneessa, kaikki sitä miettii mutta kukaan ei uskalla avata peliä. Mä avaan:

Johnyn Lounas
-lohipastavuoka(manaattivuoka?)
-jauhelihapihvi tai maustevoinappi
-kahvia
-ruikkari
-hyvä mieli ja ehanan positiivisia ajatuksia

Viimeksi muokattu:
aika paskat vaihtoehdot

nuggetti -->jauhoon piilotettu teurasjäte pallura
kasvipyttipannu --> mihnä vituhna o liha?
karrimajoneesi --> syö ny jumalauta majoneesia nälkääs
perunasose --> krooh pyyh ja pieru päälle

- - - Updated - - -

Minun lounaani on käsin tehty, naisten käsin tehty.

Vokotti ja irtakki on rakastunu siellä paarissa ja kohta on tupa täynnä pikkujalkojen töminää ja pullan tuoksua.

- - - Updated - - -

Ne otti sillon niitä reikäkuviakin.

- - - Updated - - -

Ja avioehtoa ei etes ajatella, onhan kyse rakkausavioliitosta.

Vokotti ja irtakki on rakastunu siellä paarissa ja kohta on tupa täynnä pikkujalkojen töminää ja pullan tuoksua.

- - - Updated - - -

Ne otti sillon niitä reikäkuviakin.

- - - Updated - - -

Ja avioehtoa ei etes ajatella, onhan kyse rakkausavioliitosta.

Ohhoh. Onko näin päässyt käymään. Onhan toi aika awwww.

Vittu kun oli huonot yöunet, kun tuli illalla mietittyä kesän ja syksyn duuneja kun lukio päättyy, nukahdin sit kolmelta kun jäin asiaa pohtimaan, heräsin aamulla kympiltä hikisenä johonkin helvetin kauna-uneen.
1609993_675236089184872_60285190_n.jpg

Mää tyydyn vaan likettään kaikkea kaunista liittyen vokottimen ja irmukaisen ikuiselle römänssille :haart:

Sexy times! Eikä oo ees semmosta mitä mulla oli viikonloppuna. Vokotilla kävi kyllä flaksi, irtakk saattaa olla yks Etelä-Suomen kovimmista takasämpyläleipureista.

Perunasose oli vaihdettu keitettyihin kokonaisiin perunoihin, ja kasvispyttipannu oli vaihdettu välimeren jauhelihakastikkeeseen. Söin ja suuhun jäi samanlainen maku, kun punttimimmien housuissa haju. Jukka Jalosen sanoin, paska.

Tiesittekö että myös Vesa on saanut Johnnyltä yv:nä takasämpyläreseptin?

0.webp

Lueskelin mimmien puolella threadia nimeltä 'Omena'. Klikkasin etusivulle, ja jossa uusimpana aiheena 'Puolukka'. Aivot meni solmuun tyyliin mitä nyt taas. Kunnes tajusin, että kyseessä nickki, ei joku (uusi) vartalotyyppi.

Back
Ylös Bottom