Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

I'm alive! Ei oo kuumetta enää. Hikoilin sen alakerran sohvalle yöllä. Sanoisin, että kivespyykki vois olla kova sana tähän väliin!

Huhhuh, selvisin kuin selvisinkin tästäkin viikonlopusta. Ens vkl vois jättää juopottelut väliin niin ei tarvii herätä toiselta puolelta kaupunkia jonku randomin luota.

Pahvinkeräysastia on taas ylitäynnä. :(

Systeemi on täynnä kipulääkkeitä. Pitää varmaan käydä apteekissa hakemassa lisää, loppuvat tätä vauhtia kohta. Hammaslääkäriaika on tiedossa, saa odottaa vielä aika pitkään.

Saatan joutua Saksaan myöhemmin tänä vuonna.

Hyvää sunnuntaita vaan kaikille.

No se selittänee asian. Ei kannata kokeilla, ku näät miten se ihmisii vaikuttaa ;)

Mun mielestä tuo Judiksen tämän hetkinen tila on ihan tavoittelemisen arvoinen. Harmi kun ei oo keksejä kaapissa, niin joudun tyytymään nyt bratwurstiin. Tai ei se mitään tyytymistä ole vaan herkkujen herkkua.

Miten niin? Minähän olen suorastaan hellyyttävä ja suloinen mies.

Mistä lähtien? :D

Mun mielestä tuo Judiksen tämän hetkinen tila on ihan tavoittelemisen arvoinen. Harmi kun ei oo keksejä kaapissa, niin joudun tyytymään nyt bratwurstiin. Tai ei se mitään tyytymistä ole vaan herkkujen herkkua.

Nyt ku paremmi miettii, että jos keksi sinapilla saa moista aikaseks, ni anna mennä vaa. Melkosessa tilassa on... :D

Mitä SantsiPantsi pakana, istui oven takana tuumailee. Mitä kuuluu?

Mitä SantsiPantsi pakana, istui oven takana tuumailee. Mitä kuuluu?

Iha hyvää kuuluu :) TJ 17! Onko Pekingin matkaa tiedossa? Aattelin lähtee vallottaan Kiinanmuurin parin viikon päästä eli kun vika viikonloppuni Kiinassa koittaa.

Ainahan minä olen ollut. Kehtaatko väittää muuta?

Vähä kyseenalaistan.

Back
Ylös Bottom