Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä ostin viime kaudelle xr-1100 shoein. Kokeilin kaikki maholliset oulussa läpi ja tuo istu parhaiten päähän. No oli niin kallis että ajelin vielä hetken vanhalla, kunnes Motonetissä oli kaikki jäljellä olevat xr1100 kypärät muistaakseni 203€. Mun mielestä oli halapa! Iso ero on mukavuudessa edelliseen sharkkiin , ei niskakaan väsy enään.. Oliko tää nyt ihan liian asiallista, kuitenkin off-topic ketju :D

Mä oon ainaski ollu tänää nuskomattoman ahkera. Sitäpaitsi kaikille maksetaan vaikka eivät mitään tekisikkään. Semmosta se on tämä hyvinvointiyhteiskunnassa elo.

Olen vain hieman katkera koska tänään minun pakkisteluni on ollut ilmaista.

Rasti seinään: laitoin tänään itse ruokaa, chili con carnea. Tuotti työtä jo muistaa, mistä hella laitetaan päälle, muista proseduureista puhumattakaan. Liian hyvään palveluun tottuminen on vaarallista.

Minä oon kyllä tällä hetkellä maailman onnellisin tyttö. Ostin astianpesukoneen! :dance:

En tiennytkään, että astianpesukoneet voivat noin vain ostella toisia astianpesukoneita. Ei moraalia.

Mutta, nappasin äsken piiiiiiiitkästä aika skeban kouraan ja tapailin vanhoja klassikoita kuten "eiku" ja "miten vitussa se ny menikään".

- - - Updated - - -

Rasti seinään: laitoin tänään itse ruokaa, chili con carnea. Tuotti työtä jo muistaa, mistä hella laitetaan päälle, muista proseduureista puhumattakaan. Liian hyvään palveluun tottuminen on vaarallista.

Lidlin valmis kilikonkarne on aika hyvää. Maksua pitää pulittaa muistaakseni 1,99. Einekseks loistavaa.

En tiennytkään, että astianpesukoneet voivat noin vain ostella toisia astianpesukoneita. Ei moraalia

Kyllä tämä astianpesukone nyt kyllästyi totaalisesti hommaansa ja moraalittomasti osti uuden tilalle. Jos tämä uusikin nyt kyllästyy, niin katsotaan alkaako tiskikoneet lisääntymään itsestään.

Kyllä se oma astianpesukone on vaan luksusta. Oon tainnut itse tiskata astioita ihan muutamia kertoja sen jälkeen kun sain oman.

Paskaa se on, orjuuttava laite. Varsinkin toi vittupäinen ominaisuus, että sen pitää piipata satakakssataa kertaa ilmottaakseen, että ohjelma loppu jo, tuu tyhjään mut.

Kertakäyttösiä pitäs astioiden olla. Ja kattiloiden ja muiden hilavitukuttimien. Noh, kai se näillä tuloilla pitää vaan laittaa astianpesukone töihin. Ne molemmat.

Paskaa se on, orjuuttava laite. Varsinkin toi vittupäinen ominaisuus, että sen pitää piipata satakakssataa kertaa ilmottaakseen, että ohjelma loppu jo, tuu tyhjään mut.

Kertakäyttösiä pitäs astioiden olla. Ja kattiloiden ja muiden hilavitukuttimien. Noh, kai se näillä tuloilla pitää vaan laittaa astianpesukone töihin. Ne molemmat.

Ei mun astianpesukone piippaa :O Se on aika kiltti tapaus muutenkin.

- - - Updated - - -

Onko tämä sellainen ääniohjattu tiskikone?

On. Ruokaakin se osaa laittaa. Joskus.

Irma, säähän voit sit viikonloppuna mennä heittämään Villelle "läheks meille kattoon mun astianpesukonetta?"

Nyt muuten ihmetyttää, koska näitä piti olla neljä.

IMG_9391.webp

Back
Ylös Bottom