Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nojumatsuikka nyt pitäs kyllä saada se kypärä kuviin.

- - - Updated - - -

Sulla mitää kypärää oo..

- - - Updated - - -

Pics or doesn't exist

voi, voi, voi, kai se on huomenna pakko lähteä ennen kahta kotio, kun ei pysty töissäkään peliä kattomaan. Pitäsköhän ihan kaljotella...

Mä en kehtaa omastani laittaa. Se on kovan käytön jäljiltä niin elämää nähneen näkönen, ettei kukaan usko sitä päähän vedettävän. Enkä mä enää vedäkään. Ostoslistalla oli SHOEI, mutta oon alkanu kallistuun HJC:n suuntaan. Natsikyrpää ei ole.

En uskaltanut uusia alkaa edes kattelemaan, siellä olis kuitenki ollu joku mast häv 600e selällään.
Tuo näytti ennen maalausta tältä:
QWEST-Airfoil-TC-5eu.webp

Ja siinä elsulle doggy.
penis-dog.webp

Mun kypärä on maailmalla. Tai oikeastaan mopon kanssa samassa paikassa. Haaveilin tuossa semmosista kärpäslaseista, sitten kyllä pitäis ostaa uus kypäräkin.

Mihinkäs aikaan Suomen peli tulee siellä?

Pistä 6 tuntia lisää meidän aikaan niin tiedät monelta Santsi katsoo matsia hihityspäissään kinkkien keskellä :D

image.webp

Oli vielä ja on edelleen viimekesäiset kärpäset tuulilasis.

Mä en uskalla testata, mahtuuko mun kädet ja hartiat takin sisään vielä. Kävin vahingossa salilla ja nyt olen paksu.

edit.
Pakko oli kokeilla heti. Menihän se, t-paita mahtu alle, ekstrapiukkuutta havaittavissa rinnan kohdalla. Mut nahkahan venyy ku menee nahkat päällä uimaan.

Viimeksi muokattu:
Mulla oli ihan hilkulla että olisin ostanu messuilta Dainesen nahkatakin mutta perhana siinä tuli sen myyjätytön kanssa vähän ihastumisia kato puolin ja toisin niin se rahankäyttö tuntu jotenkin vaivaannuttavalta.

Mä oon putsannu nahkapukuani viimeisen 8v n aikana huolellisesti ainoastaan kerran. Ajoin 15km kaatosatees. Se peseenty lähes uudenveroiseksi. Muutenki hyvin on säilyny täysin kaikki huolenpito laiminlyötynä. Ostan sitte uuden jos se menee huonoksi. Kai sitä 10v välein voi uudistaakki.

Mulla oli ihan hilkulla että olisin ostanu messuilta Dainesen nahkatakin mutta perhana siinä tuli sen myyjätytön kanssa vähän ihastumisia kato puolin ja toisin niin se rahankäyttö tuntu jotenkin vaivaannuttavalta.

Dainese on tuokin. Ja sama vokotin lanseeraama pesumetodi oli pariin otteeseen viimekesänä käytössä.

Back
Ylös Bottom