Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmasti teidän työnantajat taputtelevat pieniä karvaisia käsiään kun on niin paljon saatu tänään aikaan.

Enkä nyt halua mainita kenenkään nimiä, futhermucker, JohnyV...

Mä oon kyllä tottunu aplodeihin töissä. Viimeks eilen tuli ylimääränen rahapalkinto hyvistä suorituksista. Pitää kato osata suhteuttaa raataminen ja työajan vapaa-aika. Se on sitä ajankäytön optimointia parhaimmillaan! You sekxy bits.

Just kato lähti pari strategista iimeiliä tuonne toimittajaportaaseen.

iimeili 1:muistakko viikonloppuna ku nähtii, jätkä oli ihan seipäässä..
iimeili 2:voitteko toimittaa yhden 40 - 50 litrasen IKEA säkin vielä tämän päivän kuluessa? Kyllä kiitos. Pikarahtina. Joo joo täynnä pierua tottakai, mitä vittua mä teen jollakin tyhjällä pussukalla?

- - - Updated - - -

Miten selvität kulutustietoja kohteesta X jos kulutusta ei ole ikinä mitattu?

- - - Updated - - -

veikkaan arvaamista/valehtelua

- - - Updated - - -

Eikä sitten mitään laimeeta kasvissyöjän pierua vaan kallista pihvikonjakkipierua suoraan keskijohdosta!

- - - Updated - - -

Tää jätkä liukenee ihan pian.. kameleontin lailla ohi toimiston tammojen, lasikuitutapettiin täydellisesti sulautuen, paperia kainaloon ja puhelin korvalle.. Näistä jujuista on työn ja vapaa-ajan sulavasti yhteenliittävä alisuoriutuja tehty!

Huomenna juotan kiinalaisia känniin! :D

IMG_0596.webp

...Hihihihihi...

E. Oho tuli tuplat.

Varmasti teidän työnantajat taputtelevat pieniä karvaisia käsiään kun on niin paljon saatu tänään aikaan.

Enkä nyt halua mainita kenenkään nimiä, futhermucker, JohnyV...

Mä oon ainaski ollu tänää nuskomattoman ahkera. Sitäpaitsi kaikille maksetaan vaikka eivät mitään tekisikkään. Semmosta se on tämä hyvinvointiyhteiskunnassa elo.

- - - Updated - - -

Jos ihmisillä ei olis suuta, ja ainoa ravinnonlähde olis auringosta tuleva valo, niin solariumbisnes nousis ihan uuteen arvoon. Jos haluat katsoa tulevaisuuteen, niin hanki itsellesi maailmanlaajuinen monopoli solarium-koneiden valmistajana ja tulet hallitsemaan koko maailmaa, jos evoluutio menee tuohon suuntaan eikä aurinko räjähdä ennen sitä.

Limainen vinkki.

Ravinteita vois käyttää myös suolensisäisesti.

Mulle ainakin maksetaan ihan liian vähän. Pakko vähän niistää tehokkaista tunneistakin sillä varjolla. Aiettä mihin sitä pystyis kunnon liksalla!

Kävi vahinko :) Ja hihittely ny kuvas sitä, miltä täällä kämpässä kuulostaa huomenna.

Ollaankohan sielä alasti?

Mulle ainakin maksetaan ihan liian vähän. Pakko vähän niistää tehokkaista tunneistakin sillä varjolla. Aiettä mihin sitä pystyis kunnon liksalla!

MÖYKKYSMÄISIIN suorituksiin!

Ja hei. Peräpukamat jäikin tulematta, koska vaikka eventan bitsimäisen ennako-oletuksen mukaan mä en oo tehny tänään mitään tuottavaa, ni VITTU päinvastoin. Ylitin taas kerran itteni ja pukamat jäi seuraavan rojektiin. Nyt on vain köntsät housussa. Miten mulle tuli semmonen selittelyn maku suuhun?

- - - Updated - - -

Ollaankohan sielä alasti?

Todellakin ollaan, kaks kaljaa per kiinalainen persreikä = alasti hihittelevä punainen kiinalainen.

Tiesittekös, että helsingin pörssin hex-indeksi on tällähetkellä -0,16%?

Samaa negatiivista kiinnostavuusluokkaa on illalla edessä oleva taloyhtiön hallituksen kokous! Se se vasta on aina yhtä tympeätä honmaa.

Tänään mä voittaisin kurjuuskilapilun äärettömän helposti.

Tiesittekös, että helsingin pörssin hex-indeksi on tällähetkellä -0,16%?

Samaa negatiivista kiinnostavuusluokkaa on illalla edessä oleva taloyhtiön hallituksen kokous! Se se vasta on aina yhtä tympeätä honmaa.

Tänään mä voittaisin kurjuuskilapilun äärettömän helposti.

Muista vastustaa ja kysy joka asiasta että onko varmasti kilpailutettu, esim rappurallia ei kannata suuna päänä rynnätä ostamaan lähimmästä robinhoodista vaan komitea on syytä nimetä kilpailuttamaan hankinta. Kysy myös vesieristeestä, jotakin.

- - - Updated - - -

Naisten kaunoluistelua.

- - - Updated - - -

Palatakseni vielä taloyhtiön kokoukseen, itse selvittäisin että miten teidän yhtiöjärjestyksessä on kirjattu käytäntö kattojen alaslaskusta: kuinka alas katto voidaan laskea ilman että sitä kutsutaan lattiaksi?

Back
Ylös Bottom