Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eijeijeijei vielä ressata.. sitten se tilanne on hyvä kun viimeisen yön valvot ja seuraat huvittuneena kuinka sulkijalihaksesi jumppaa täysin autonomisesti!

Tunnen tunteen erittäin hyvin. Pohdiskelin nimittäin viime viikonlopun hiljaisina hetkinä aikaa, kun olympialaiset loppuvat! Kuinka helpppoa elämää nyt onkaan ollut, kun aina on tullut teeveestä viihdyttävää katsottavaa kun sen on avannut. Ensi maanantaina on edessämme paluu karuun arkeen!

Meinasin jo vanhasta muistista lähteä töistä kotiin, mut eihän tänään tulekaan lätkää. Outo tilanne enkä tiedä miten sopeudun tähän..

No, huomenna sitten.

Mutta kertokaapa semmonen asia, että millä järjellä tänne mun huoneeseen tulee aina, siis vittu joka ainoa kerta joku (yleensä nainen) kyseleen jotain typeriä kun oon päästäny IKEAn sinisen kassillisen verran peräilmaa? Ja ei o mitään Chanel No5:sta.

- - - Updated - - -

Emmä jaksa mihinkään vessaan lähteä piereskelmään. Pitäisikö vain lakata välittämästä?

Älkääkä tarttuko siihen tosiasiaan, että ne on ne naiset nimenomaan, ketkä niitä tyhmiä kyselee...

Ei, mutta se rupes askarruttamaan, että paljonko on ikean sininen muovikassillinen? Nimi. en ole ikinä ikeassa käynyt. Enkä ideaparkis.

Vähän huonon mittayksikön kyllä annoin, koska huomasin viimereissulla, että niitähän on perkele eri kokosia. Mutta tarkoitin sitä isointa. Se on varmaan 40-50 litraa.

frakta-kassi-keskikoko-sininen__0095267_PE233745_S4.JPG

Ei, mutta se rupes askarruttamaan, että paljonko on ikean sininen muovikassillinen? Nimi. en ole ikinä ikeassa käynyt. Enkä ideaparkis.

No se on paljon.

193623.jpg

Silleen jännää, et oon käyny jotain 6-7 kertaa Ikeassa (ja on mulla tollanen pussikin) mut mitään en oo sieltä koskaan ostanu. Eikä oo kyllä ollu tarkoituskaan.

edit. paitsi ruokaa.

Se on sitäpaitsi vähän hukkaan heitettyä kampetta jos lasket sen wc-tiloihin. Oma pieru haisee hyvälle, ja sitä on hyvä annostella pitemmäksikin aikaa jos sattuu olemaan vaikkapa pehmustettu konttorituoli. Sieltä fyllistä sitä huokuu ilmoille pikkuhiljaa.

Säkkituoliin mahtuis varmaan koko IKEA satsi kerralla.

- - - Updated - - -

Ne pullat on ihan ihme tuote: niistä puhutaan ihan kohtuuttoman paljon ja väki käy siellä varsin niitä syömässä. Silti ne on kuitenkin ihan niin peruseinespullia kun vaan olla voi. Mikä juju?

No varmaan siks ku ne on Svenssonin veivaamat KÖTTBULLARIT. Johan Hiski Hietalahti totes jossain lyhytelokuvassa, että tekis mieli välillä jotain muutakin syödä.

Svenssoni on göörannut ne ja "näppilätty" Allfredsson köörannut ne tänne meidän Finskipojkien iloksi! Det jättekiva att du kan äta KÖTTBULLAR!

- - - Updated - - -

Nyt mun tekis mieli:

sauna
kosani

harmi kun oon raitistunut

Mielitekolista:

- salireeni
- sulattaa suklaata
- valella sulatettua suklaata alastomalle vartalolleni
- mennä sänkyyn odottelmaan naista kotio
- nukahtaa sinne sänkyyn suklaat vartalolla
- herätä "MIKS SÄ OOT PASKANTANU SÄNKYYN?"

Tarina on tosi. Kaverille kävi.

Varmasti teidän työnantajat taputtelevat pieniä karvaisia käsiään kun on niin paljon saatu tänään aikaan.

Enkä nyt halua mainita kenenkään nimiä, futhermucker, JohnyV...

Jos ihmisillä ei olis suuta, ja ainoa ravinnonlähde olis auringosta tuleva valo, niin solariumbisnes nousis ihan uuteen arvoon. Jos haluat katsoa tulevaisuuteen, niin hanki itsellesi maailmanlaajuinen monopoli solarium-koneiden valmistajana ja tulet hallitsemaan koko maailmaa, jos evoluutio menee tuohon suuntaan eikä aurinko räjähdä ennen sitä.

Limainen vinkki.

Back
Ylös Bottom