Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^
Sä oot sekasin!

[video]http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/03/fdt/r06k/70882/1074872200.gif[/video]

- - - Updated - - -

Mä voisin vaikka antaa jollekin jos ei tarviis tehdä näitä röitä!

Ahh, return of THE Vesa!

- - - Updated - - -

Mä tekisin itseasiassa ihan mitä tahansa muuta tällä hetkellä. Paitsi en mitään lääketieteeseen viittaavaa.

Vesan voi viedä pois ihmisen sydämestä mutta sydän ei lähde pois Vesasta. Eiku..

- - - Updated - - -

Päivän Gallup:

MITĂ„ TEKISIT MIELUUMMIN KUIN TĂ–ITĂ„?

- - - Updated - - -

Minä tekisin vaikka jotakin lääketieteeseen viittaavaa.

- - - Updated - - -

Smetanalohta L,G sekä tilli-perunoita

Maukasta jauhelihakeittoa L,G

SALAATTIBUFFET

Ananaskiisseliä M,G, KAHVI/TEE

Nyt jätkät olis semmosen hiihtoreissun paikka että Vesa olis ruorissa ja luottokortti mukana ja voi että sitä kyllä juteltais mukavia ja saunottais poikaporukalla!

- - - Updated - - -

Muistakaapa tässä lätkähuumassakin, että Bayern voitti eilen Arsenalin. Hähä.

Mites Hamptonin kävi?

Minä en sen tähden halua mitään lääketieteeseen viittaavaa, koska se kätkee alleen myös hammaslääkärissä käymisen. Ei tää ny niin paskaa ole.

Mutta ehkä ykkösvaihtoehtonani voisin pitää seuraavan lyhytelokuvan filmaamista ja osallistumista Cannesin vilmivestareille:

- Elokuva kertoo miehestä joka asuu joen rannalla kallion onkalossa.
- Lemmikkinä miehellä on vuohi joka kalastaa haukia ja muun ajan hieroo silmällä kiveä.
- Mies ei tiedä, että haukia voi syödä, joten kuolee nälkään yrittäessään syödä kyseisen kiven, johon vuohi sarveiskalvojaan hinkkaa.
- Sit se loppu.

Johnyn Tätä tekisin mieluummin kuin töitä:

Menisin henkilön ovelle ja soittaisin ovikelloa. Olisi henkilölle asiaa ja eräs toimitus. Hän avaisi oven ja havaitsisin hänen olevan erittäin lihava ja juovuksissa ja vähissä vaatteissa. Asia olisi lääketieteeseen viittaavaa ja liittyisi henkilön peräaukkoon. Tekisin tämän niinsanotun "toimenpiteen" muina miehinä ennemmin kuin töitä.

Vittu. Viikko tämän kyseisen homman viimeseen dedlainiin. Nyt alkaa pukata ressiperäpukamaa.

- - - Updated - - -

Nenäkarvat olen nyppinyt jo yksitellen.

Back
Ylös Bottom