Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä pakkislaisille hauska kerro millainen päivä sinulla on peli! Jatka lausetta sanalla: Päivä on kuin....

En tiiä minkä vitun takia tää päivä on sellanen et vois jäädyttää ittensä pariks viikoks ja sitten palata arkeen taas parin viikon päästä, vähän samal tyylil niinku jossain leffassa/sarjakuvissa ku ne on jäädyttäny ihmisiä ja sit joku herätetään miljoonan vuoden päästä.

Mä oon puoltoistavuotta käyny kerta viikkoon gaylaamas.

HEI. Kysymys: Miten muistaa montaks sormireikää keilapallos pitää olla?? No yht mont ku naises!!!!!!! [3]

Estefania_Colombo_-_LNDD_05-06-11-04-new%20(1).gif

Jumaleissön täytyy kyllä alkaa varmaan gaylaushommiin jos se on tommosta. Onko varmana kanssa vai huijataanko tässä nyt jätkiä vaan ihan piruuttaan?

- - - Updated - - -

Pitääkös miehilläkin olla tommonen punanen keila-asuste?

Johnyn kuva on photoshoppi. Täs toinen jos ette usko:

35147ekrset90fi.webp

Niinku kuvasta näkee, ei oo pakko olla punanen asu. Miehillä Mallia string-Emil on ihan ok kans.

Ei tää mikään uskon asia ole! Olen todistanut samat näyt monesti Gaylausreissuillani! Mutta. Aivan kuten kaikissa muissakin miesten hommissa, on naiset tiellä myös keilaradalla. Jos nyt vahingossa survasee pari-kolme-kymmenen kertaa keilapallo-otteella tämän liian lyhyessä hameessa keikistelevän ilmestyksen takasämpylään, niin heti leikistä suututaan.

Aivan, tämähän on aivan klassinen esimerkki vaikkapa työpaikka vitsailusta jossa pikkumainen naisihminen ottaa itseensä humoristisesta kepposesta.

No mul on sellanen muisti et muistan kaiken mitä oon aikaisemmin nähny......... Jos se ei liity työhön, kouluun tai muuhun järkevään.
Viimeisimmän kiitoksen välitän rautakokille.

Hienoja arvauksia poijaat. Tosin Siikkeri tuntuu nyt vaan olevan katkera, kun mulla on parempi musiikkimaku kuin sillä.

Oli sämpylä kurkussa kauantaimakkaroineen. Nakkeja ei kukaan heitelly naamalle. Kurkkumakkaran nielemisestä en tiedä mitään.

Back
Ylös Bottom