Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän galluppi:

Jos olis pakko joko iskeä nyrkki delfiinin kiiltävien silmien väliin tai nykäistä pientä koiranpentua hännästä oikein kovasti niin kummanko tekisit? Siis jos olis ihan PAKKO?

Kylläpäs Kiinaan onkin vaikea päästä. Ihan selkeästi eivät halua meikäläisiä sinne. Tshernobyliinkin pääsi helpommin. Ihme kommunistit.

Eiiii. Kesädieetti. Sugarfree redbull ja sitäki yks. Raakana

Melkoista Gaylausta siis.

Itsehän olen yhtenkerran keilannu, otin olutta. Miehekkäällä pohojalaasella tavalla.

- - - Updated - - -

Kylläpäs Kiinaan onkin vaikea päästä. Ihan selkeästi eivät halua meikäläisiä sinne. Tshernobyliinkin pääsi helpommin. Ihme kommunistit.

Älä mene!

Mä oon puoltoistavuotta käyny kerta viikkoon gaylaamas.

HEI. Kysymys: Miten muistaa montaks sormireikää keilapallos pitää olla?? No yht mont ku naises!!!!!!! [3]

Estefania_Colombo_-_LNDD_05-06-11-04-new%20(1).gif

Onko sielä tommosta? Tuo on varmasti joku rikkikuvattu sketsi! En uskko että sielä oikeesti on tommosta.

Onko sielä tommosta? Tuo on varmasti joku rikkikuvattu sketsi! En uskko että sielä oikeesti on tommosta.

Onnonn. Kuvasin ton retinalla viime gaylauksissa. Jos tarkkaan katot vasenta reunaa niin siellä mopotin. Sitä varten et saa ajella ympäriins kun odottaa omaa vuoroaan. Jossei halua katsella kuvan heittoa matalalta penkiltä heti radan takana.

Back
Ylös Bottom