Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, lopeta tuo välittömästi. Pistä vaikka Yötä soimaan ja mene ulos pimeään mököttämään, jos ei meinaa muuten onnistua.

No ei vaiskaan. Pirteät ja iloiset ihmiset ovat hieno asia, kunhan eivät yrittää levittää omaa ilosanomaansa kuin pahimmat uskovaiset ja ateistit konsanaan.

On tää jo vähä tasaantunu ja olo alkaa olla suht normaali. Oli ihan kiva, kun MailiSaurus piti siitä huolen.

Teetä, mynttonia, YLE areenan lämmittelyä...

- - - Updated - - -

VITTU. Konsernin koneella ei pääse Areenaan. Saatana, kylläpä tää kurkku tulikin nyt kipeemmäks vielä entisestään. Köh köh aargh.

kontsaales.webp

Liitteet

• Kim_with_the_Dodge_Challenger_by_dirkbehlau.webp
    Kim_with_the_Dodge_Challenger_by_dirkbehlau.webp
    325 KB · Katsottu: 308
Challenger. Romanttisesti heinäladossa tavisäilytyksessä. Vappuajelua odotellessa.

Jos pääsisin työstä youtubeen niin linkittäisin tähän mustachen challenger vidion.

Vähän väsyttää... Ipana karkas sängystään 4 kertaa yöllä hiukan leikkimään ja minähän jahtasin sitä ympäri kämppää, kun toinen kikattaa ja juoksee karkuun.

Böhöhö.. Kaikki keksi heti mistä oli kyse! Omia ihmislapsia ei oo, mutta sillain mä niitä oon kiinni saanu. Ja pakettiautoon... eiku.

Vähän rankempaa huumoria.

Töihin taas, nyt onkin kuuden päivän viikko kun teen sisään tunteja et saan ensi viikon lopussa pidennetyn viikonlopun, eli 3 työpäivää edessä vielä! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä näin semmosen miehen jolla oli silmät päässä mutta sitä ei pystynyt katsomaan niihin. Jotenkin ovelasti ne oli suunnattu pari naksua vituralleen. Se oli lakimies, varmaan joku ammattiniksi.

Back
Ylös Bottom