Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Millos Irtakki meinas pyöräyttää seuraavan kerran sämpylät?

Huomenna on sämpylä- JA pullapäivä. Pullien osalta saa esittää toiveita, teenkö voisilmäpullia vai korvapuusteja. Tosin Johny ei vieläkään ole tähän majataloon löytänyt tietään niin voi olla että teen päätöksen itse.

Mun iltapalasuunnitelmatkin meni pipariksi. Ei banaania. Buu.

Irtakki saa vetää ekan lähiopetusjakson:
makoisan korvapuustin salat

- - - Updated - - -

(Taikinan) Alustus:

PLK:n perustajajäsen ja kommodori, Johny

Muutos ensimmäiselle lähijaksolle:

Pihtari Irtak panttaa makoisan korvapuustinsa saloja joten aloitamme futhermukerin kurssilla

Munalla vatkaus&voitelu

Melkosta nihkeilyä. Piparia vain kerran vuodessa ja salatkin on salaisia. Pitäsköhän irtakkin muistella huomenna siinä hellan ääressä sitä naiseuden syvintä olemusta? Kyllä tässä ihan pähkinät särkyy kun tuommosia joutuu lukeen..

Mukava kuulla Johny että olet nauttinut olostasi täällä meidän loistokkaassa Etelä-Suomessa, missä venäläiset nyrkkinaivat hellästi ja kauppakeskusten parkkipaikat ovat ilmaisia.

Miltä tuntuu suomalainen nyrkki ahterissa futhermucker?

Ei me voida ainakaan voiteluhommiin vielä ruveta kun taikinaa ei ole. Menee vatkaushommiks. Siinä ei tartte muistaa muuta, kun vetää löysin rantein vaan niin pääsee parhaaseen lopputulemaan. Välillä voi vaihtaa kättä, tai vetää kaksin käsin. Saa paremmin voimaa taakse.

No joo.. Kai tuo nyt oli vähän kohtuutonta. Voin mä jotain makoisa korvapuustin saloista kertoa. Piparista en ole ihan varma vielä, mutta voin olla ylipuhuttavissa. Sen sijaan käsitöiden alkeet on jotenkuten hallussa, joten lähiopetusta siitä olisi saatavilla.

Miltä tuntuu suomalainen nyrkki ahterissa futhermucker?

No se vähän riippuu. Tuommosen siron naisen nyrkki, niinku sinullakin on, niin kyllähän se saattaa jopa unohtua sisään. Varsinkin kun kaikenmaailman rasvojen kanssa pelataan. Isompi tuntuu aina enemmän, kyllähän sä sen tiiät!

Uhkaa jäädä Alfredsonin näppilätyksi koko kerho. Eiköhän unohdeta koko helvetin pullakerho kun ei etes taikinaa saada aikaiseksi.
Kohdatkaamme tappio, kohti uusia haasteita ja kerhoja.

Edit. Täyskäännös, naisten ailahtelevuuden takia

Viimeksi muokattu:
No se vähän riippuu. Tuommosen siron naisen nyrkki, niinku sinullakin on, niin kyllähän se saattaa jopa unohtua sisään. Varsinkin kun kaikenmaailman rasvojen kanssa pelataan. Isompi tuntuu aina enemmän, kyllähän sä sen tiiät!

Onneksi mun nyrkki ei ole vielä unohtunut kenenkään ahteriin. Voin kuvitella että olisi ikävä huomata asia vaikka kesken paltsun. Siinä sitä voisi olla selittelemistä.

Onko kellään tietoa onko pikaluistelupuku vaikea saada päälle, se on selostajan mukaan kumia. Epäilen että vaikeasti puettava kampe.

"Pikaluistelijat käyttävät kilpailuasuna elastista vartalonmyötäistä trikoomateriaalista valmistettua asua. Luisteluasennon lisäksi vartalonmyötäinen asu parantaa luistelijan aerodynamiikkaa."

Välineet - Suomen Luisteluliitto

Eli eikös ne oo silloin hyvin joustavaa materiaalia, en tosin tiedä jos hikoilee niin miltäköhän tuntuu mennä puku päällä ja onko vaikea saada päälle ja jos on vahingossa yhtäkokoa pienempi.

Onneksi mun nyrkki ei ole vielä unohtunut kenenkään ahteriin. Voin kuvitella että olisi ikävä huomata asia vaikka kesken paltsun. Siinä sitä voisi olla selittelemistä.

Tai jos menis peräaukon kutinan takia lääkäriin: "Joo, nythän tää homma lähti selviämään, teillä roikkuu ylimääränen eventa perseestä."

Back
Ylös Bottom