Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja kerran arvioin etäisyyksiä väärin.

Tiedän. Minäkään en hirveästi pidä yhdistelmästä auto ja nainen. Varsinkaan silloin, jos siihen yhdistelmään lisätään parkkiruutu.

E. Fasaanin kohdalla sen verran puolustan itseäni, että se taisi olla sellainen kamikaze-fasaani.

masaaaaa.webp

- - - Updated - - -

Kuva ei varsinaisesti liity, mutta huomasin foorumilla vaivaavan yleisen ongelman: liian vähän nykäsmattia! Ehkä kuitenkin vähän liittyy.

Mihin tarvitaan Mattia, kun meillä on Vesa. Katse kohti tulevaa.

1288331524873.webp
Vuoden positiivisin suomalainen
2000 – Vesa Keskinen

Vesi-sementtisuhde eikun Vesa-Mattisuhde 1000:1 kuulostaa kohtuulliselta. Mutta kumpi laitetaan ensin, happo vai emäs?

- - - Updated - - -

Tuossa viimeisimmässä kuvassa Vesa on kyllä jotenkin niin uljas.

Ja sillä on kolkyt donaa sullottuna molempiin silmäpusseihin. Vittu ku ois itelläkin, on vaan kymppitonnit.

- - - Updated - - -

Ja siis kymmenen sentin kolikkoina.

Mulla on käärö piilossa mun p*********a. Vitosen käärö.

- - - Updated - - -

Ja hetelmäpelivoittona taskussa 6,40.

- - - Updated - - -

Saatana ku aharistaa. Ei oo kuntit työintoa ollenkaan!

Oletko suunnitellut mihin voitot sijoitat? Esim. talvivaaraa sais tuolla rahalla monta kappaletta.

Hemmottelulaitoksessa ei tuolla rahalla saa ku yhden.

Viikonloppuna menne kyllä hemmottelulaitokseen. Jos olen terve. No vähä kipeenäki menen. Käyn ainaki kolmessa eri hoitolaitoksessa.

Saa jos ottaa vitosen käärönkin esiin.

Laskelma:

-vitosen käärö 5,00
-hetelmäpelivoitto 6,40
-----------------------
tekee yhteensä 11,40

keskioluthoito hemmottelulaitoksessa 5,00
x 2
----------------------

yhteensä 10,00

Huh, mulla on kyllä työintoa, huomenna saan viikon mallinnukset valmiiks, ja sen johdosta mulla on orastava erektio nyt. Taidan tänään sen kunniaks mennä ihan julkisesti paisuttaan kudosta. Tosin en paisuvaista vaan olkapäätä ja yläselkää.

- - - Updated - - -

Herkkumaan suolakurkkuja euro neljälläkytä.

- - - Updated - - -

Suolikurkkumarinaadi.

Mä ajattelin käydä kans lauantaina jossain hemmottelulaitoksessa. Otan (ilmaiset) pohjahemmottelut eräällä retkeilymajalla ja sieltä ajan mieluusti saksalaisella taksiautolla hemmottelulaitokseen. Taidan tilatessa pyytää seksistisesti mieskuljettajaa. Auto ilman mainoksia kiitos.

- - - Updated - - -

Mä oon taas pettänyt itseni ja lykännyt niitä töitä huomiselle mitkä suinkin voin. Työpaniikki alkaa olla sitä luokkaa että sulkijalihakseni nykii samalla tavalla kuin vesiliirrossa.

Mun pe tai la tai pe ja la suunnitelmiin kuuluu:

ei pohjia

a-alueelle, ruotsalaisvalmisteisella joukkoliikennevälineellä

hemmotteluhoitojen jälkeen aivan sama minkämaalaisella ja takuuvarmasti mainoksellisella mittariautolla untenmaille.

Pakko suksia nyt esim vittuun täältä työpaikalta. Muuten muserrun tekemättömien töiden alle, huomenna mä jätkät laitan kaikki kuntoon!

Tänään salilla: olkapäät, kätöiset

Back
Ylös Bottom