Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No vaihdetaan aheitta.

JohnnyV, tytöt tykkää?

Jeejee huomenttaa! Pääsimpäs kaivinkoneen puikkoihin tänään. Nyt nyykkarissa istuskelen jaboottelen dumpperi kuskia. Vielä ku palkkaa sais niin kyllä elämä hymyilis, mutta ei ne opiskelusta maksa niin ei se hymyile.

Aamuvitutusta vähentää kivasti pari kivaa pyllyä matkalla. Luo toivoa että lopulta elämä voittaa.

Palaverit: 1. Siedettävää.

Aamuvitutusta vähentää kivasti pari kivaa pyllyä matkalla. Luo toivoa että lopulta elämä voittaa.

Palaverit: 1. Siedettävää.

Mikä elämä? Minä sanon että lopulta kuolema voittaa. Aina.

Eli määritelmä rajaa myös Vokotin pois, hänhän on retinapoikaherrasmies.

Pidän tuosta sun pikkukuvasta, todella.

- - - Updated - - -

Mä tein käsittämättömän virheen eilen, jätin Retinan reissusta ja jouduin hoitelemaan kiireisiä pakkisasioita Lumioillani.

- - - Updated - - -

Ai niin tätä mietin töihin tullessa:

Jos ihmisen tärkein omaisuus kulkee mukana muovikassissa, minkä liikkeen kassi antaa masentavimmat vibat? Itse ajattelisin ehkä että Alepa on aika väsynyt. Hautaustoimistojen pusseja ei lasketa.

- - - Updated - - -

Onkohan muuten hautaustoimistoilla mainoskasseja? "Kevyet mullat, toivottaapi hautaustoimisto Miettinen".

- - - Updated - - -

Aamun kahvin kanssa:

-jyväsämpylä
-maalaispalvikinkku
-goudajuusto
-tomaatti
-rucola (slighty gay?, L G)
-tuorejuusto

Jos ihmisen tärkein omaisuus kulkee mukana muovikassissa, minkä liikkeen kassi antaa masentavimmat vibat? Itse ajattelisin ehkä että Alepa on aika väsynyt. Hautaustoimistojen pusseja ei lasketa.

Jos täällä päin näkyy Alepan kassi, niin se on aika cool, kantaja on käynyt Helsingissä.

Mä näin viime tamperseen reissulla keskisen muovipussin. Siitä tuli jotenki kivalle mielelle.

Nukuin myös pääasiassa, +9h. Ja nyt väsyttää tavallista vähemmän.

Tänään:

- Paltsuja, 0
- Ulkoilman lämpötila, 0
- Sisäilman lämpötila äsken kahvihuoneessa seksistisen vitsin jälkeen, 0
- Työmotivaatio, 100
- Lounasravintelien tarjonnan oletettu maukkaus ja kiinnostavuus, 0
- Sormia perseessä, 0
- Sormia kohta perseessä ja suussa, ja niiden paikan vaihto aika-ajoin jotta pysyy maku elämässä, 1-2

Pitäisköhän lopettaa kyykkääminen ja ruveta vaan harrastamaan juoksua?

Mua nimittäin kaivertaa vieläkin niin vietävästi se viimekevään hetki, ku yhtessä juoksutapahtumassa ei kunto riittäny seurata yksiä herkkuperseitä, ku kolme kilometriä.

Oon ny ööö ainaki 4vuotta kyykänny kaks kertaa viikos. Ei enää oikeen voi lisätä määrää. Laadussa varmaan olis parantamisen varaa.

Apropoo. Mutta mitenkäs mä sitte nauttisin näköaloista jos herkkuperseet pysyis mun takana?

Oon ny ööö ainaki 4vuotta kyykänny kaks kertaa viikos. Ei enää oikeen voi lisätä määrää. Laadussa varmaan olis parantamisen varaa.

Apropoo. Mutta mitenkäs mä sitte nauttisin näköaloista jos herkkuperseet pysyis mun takana?

Himassa tietenkin!

Hmm.. Tää vaatii jo semmosen sattuman, että edellä menee yhtä huonoja juoksukunnoltaan kuin tarkkailija, ja takana tulee... Tai vitut sielä takana mitään tartte. Ehdotan tähänkin ongelmaan sitä kinkunpaistoetäisyydelle hakeutumista ja fyysistä kontaktia. "Oli tullut selväksi, ettei asioista selvittäisi puhumalla, eikä juoksemalla."

- - - Updated - - -

Omaa tulevaa juoksusuoritustani silmällä pitäen, onneksi on olemassa kompressiovaatteita, niin mä saan kahvat sopivasti piiloon. Morphsuit on siittä armoton. Keskimmäisen jätän kyllä näkyviin, jos tiedätte mitä tarkoitan!

Päiväni toimistolla:

-puheluita n 27 - (tässä määrässä mukana jo liioittelu eli itsensä todellista tärkeämmäksi tekeminen, oikeampi määrä n 10 - 20 % ilmoitettua pienempi)
-sähköposteja kymmenkunta
-tarjouspyyntöjä 1 kpl
-sopimuksen tekoa 1 kpl (tämä on työläs, mennee vituiksi ja maksaa myöhemmin)
-suoria asiakas/toimittajakontakteja 3 kpl
-LOUNAS n klo 12.00, sisältö vielä tuntematon (epäilen vahvasti kanaa ja salaattia)
-vitutus hallinnassa, en laita muovikassia päähän
-paltsuja 0 which is nice
-persettätekeemielibarometri 8/10
-minulla on radio päällä

- - - Updated - - -

Ovella kävi jo aiemminkin mainittu naishenkilö, hyvät hampaat, vaalea tukka, silmälasit, jälleen puhelin kourassa, pitänee huolta kunnostaan, ei missään nimessä mikään housuja sotkeva rapajuoppo.

Back
Ylös Bottom