Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas näitä päiviä. Helvetillinen sähläys koko ajan päällä, ja mikään ei oikein toimi tänään jämptisti. Onneksi meillä on sentään toimistolla kokolattiamatto, niin iPhone (nelonen) kesti lattialle tiputtamisen.

Juuri oikea päivä sille kun pitää laatia ohjeistuksia ja koordinoida juttuja :dance:

Päivän vaikein päätös taas edessä:

a) Liha-makaronilaatikkoa (*, VL)Tomaattiketsuppia (G, L, M)

vai

b) Itämainen broilervuoka L,G,S, Kasviskiusaus L, Riisi

Vaihtoehto A sisältää potentiaalisen takareisikaari- ja kaksosnäyttelyn, vaihtoehto B olis ehkä ruumiinrakenteelleni armollisempi ja muutenkin maukkaampi vaihtoehto.

Taidan ottaa vaihtoehdon c) Kaksi käpykakkua piimällä.

Mulla lähtee NOKIA Lumiasta (G, L, M) maalit. ---> reklamaatio. Pitää kysyä ELopilta että voinko viedä tuohon paikalliselle kolarikorjaamolle maaluutettavaksi heidän piikkiinsä.

Minäkin pähkäilen vähän tätä eväspolitiikkaa:

a) Mukana olisi makaronilaatikkoa, aika arkinen vaihtoehto, joskin ihan maukas. Kyseessähän on siis itse rakkaudella kotimaisista raaka-aineista tehty laatikko eikä mikään eines.

b) Tomaatti-mozzarellakalaa sekä perunasosetta L,G

Salaattibuffet

Johtopäätös: koska listassa ei mainita mitä kalaa, se on jotain savenmakuista kuutioeväkästä.

c) Smarketin lämpötiskistä joko lohta tai broileria ja ehkä kasvisgratiinia

A vai C?

- - - Updated - - -

futhamuckarin vaihtoehdoista jättäisin a:n pois laskuista, ehkä pienen torstaikiihman vallassa valitsisin itämaanbroilerin ja takareisikaaret

edit. tuohan onkin tosi paha, takareidet oli samassa kuin makrulaatikko.. aijai miksi elämä on näin vaikeaa oi miksi?

Viimeksi muokattu:
Tänään a, huomenna c.

Tuli yhtäkkinen järjetön himo irtokarkkeihin. Vittu. Viimeks himo jäi tyydyttämättä, olisiko tänään sen aika? Jos syö silmät kiinni, niin huomaako navan ympäristö mitään? Entä jos vie pyykit ilman käsiä koriin, tuleeko kädet mustasukkaiseksi? Ja miksi niiden sukkien pitää aina olla mustat, valkosetkin on ihan tyylikkäitä niin kauan kun ne pysyy puhtaana. Eiss.. Ei tästä epätietoisuuden päivästä selviä ilman alkoholia.

- - - Updated - - -

Kyllä mäkin siihen B-rappuun taipuisin. Sielähän on salaattipöydän antimetkin yleensä paremmat, eikä proteiinilisästä joudu maksamaan euroa.

Mun tekeekin muuten mieli viinaakin.

- - - Updated - - -

Mulla on vähän syntynyt henkisen tason pääomavelkaa takareisikaaripankkiin.

- - - Updated - - -

Pitää varmaan ottaa pieni pikavippi tänään punttisalilla.

Tänään vuorossa kuva eventan pyörästä.

Bike_036.jpg

Päivitystä LOUNASdilemmaan:

vaihtoehto d) joku muu mikä? voitti. Maaliton Lumia pirahti ja kohta nautiskelenkin lounasbuffetista jonka pääruokalaji on pihvi.

- - - Updated - - -

Jaa laitetaanpas vielä sitten kuva oksentavasta lihavasta naisesta.

fat_girl_puking.webp

Viimeksi muokattu:
Huomisen päivän pukeutumisteemaa miettiville pari vinkkiä:

(esimerkiks toi Public Masturbator Trench Coat on aina varma valinta työhön ja vapaa-aikaan)

- - - Updated - - -

^ Hyi saatana, erittäin ruman värinen paita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään vuorossa kuva eventan pyörästä.

No pöh, ei kai mun pyörässä nyt roikkuis muovisia pinkkejä palleja. Kyllä ne olis ihan aidot juuri kastroidut karvaiset kivekset, mahdollisesti mukana roikkuis vielä riekale esinahkaa.

No pöh, ei kai mun pyörässä nyt roikkuis muovisia pinkkejä palleja. Kyllä ne olis ihan aidot juuri kastroidut karvaiset kivekset, mahdollisesti mukana roikkuis vielä riekale esinahkaa.

Sielä mitään semmosia roiku/roikkuis. Sielä roikkuu vaaleenpunanen ruusun tuoksunen wünderbaumi ja sininen delffiini-hieromasauva klitoriskiihottimella. Takalaukussa on hierontaöljyä ja tuoksukynttilöitä, huopa, kaks korkeeta kristallilasia, suklaata, syötävät alushousut ja samppanjaa. Eikä tässä siitä samppanjasta ole kysymys.

Ei vitun kyrpänaamat saatana. Nythän sieltä losahti pikkusena välikeikkana tommonen parin-kolmen viikon rojekti tähän muiden hommien keskelle. Nyt alko tekeen niin perkeleesti mieli alkoholia. Alkoholia ja hanskoja.

Sielä mitään semmosia roiku/roikkuis. Sielä roikkuu vaaleenpunanen ruusun tuoksunen wünderbaumi ja sininen delffiini-hieromasauva klitoriskiihottimella. Takalaukussa on hierontaöljyä ja tuoksukynttilöitä, huopa, kaks korkeeta kristallilasia, suklaata, syötävät alushousut ja samppanjaa. Eikä tässä siitä samppanjasta ole kysymys.

Herra on nyt kyllä pahasti erehtynyt henkilöstä. Ensinnäkin voimme lähteä liikkeelle siitä ettei minulla ole minkäänlaisia fetissejä mereneläviin.

Herra on nyt kyllä pahasti erehtynyt henkilöstä. Ensinnäkin voimme lähteä liikkeelle siitä ettei minulla ole minkäänlaisia fetissejä mereneläviin.

Ensinnäkään mä en ole koskaan väärässä, varsinkaan mitä tulee naisten killuttimiin, mutta voi toki olla, että olet enemmän perinteistä kaalimato-tyyppiä, jolloin puheena ollut lisävaruste on mallia erillinen perhonen. Ainiin, ja lisäksi ajopuvun virkaa sulla toimittaa epäkäytännöllinen nilkkapituinen kukkaismekko kuuskytluvulta, jonka liepeet lepattaa vihjailevasti korvissa ajon aikana. Ajon. Aikana.

Mun lomat peruttiin toistaiseksi, ei vituta ei- mä niin arvasin tän!

No se on kyllä hyvä juttu että tommoset pikku takaiskut ei harmita. Tyhmäähän se olis jos harmittais, kun kerran arvasit asioiden laidan ennalta.

Status report: Itämainen broilerivuoka oli kyllä niin persereiästä reväistyn makuista, että ens kerralla meen takareisikaaribaariin vaikka sielä tarjoiltais mitä syötäväksi kelpaamatonta fitnessruokaa.

Back
Ylös Bottom