Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kinkku tykkää läpsimisestä :D

Voin vaan kuvitella. Itseasiassa mä kuvittelen sitä nyt. Jahas, nopee hanska ja sit työt kutsuu taas. Hommat hanskassa.

- - - Updated - - -

Nyrkki feissiin kiitos minulle. n 3,5 tunnin tajuttomuus kiitos.

Älä vaivu epätoivoon näin kirkkaana maanantaipäivänä. Sillä katso, alla olevassa videossa esiintyvän junan tavoin pitää sinun puksuttaman lopun päivää:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oi kiitos moraalinnostatuksesta, savuttavan ja puksuttavan junan katselu kahden minuutin ja kolmenkymmenenneljän sekunnin ajan teki totta vieköön eetvarttia ja uskon nyt selviäväni tästä päivästä. Täällä sitä touhutaan kuin kuhnuri ampiaispesässä vai oliko se mehiläispesässä...?

Menikö hommat samassa? Meni päivä pilalle, valkoinen kala ei ollut yhtään hyvää. Menen lakkoon.

Minä olen huomannut että jos kyseessä on oikein kunnollinen ja rahoistaan tarkka henkilö niin parhaaksi kalaksi mainitaan joku pieni ja ruotoinen valkoinen kala (joku melko vaatimaton) ja sitten tämmöiset lepsut ja hövelit ja rahojaan hassaavat ihmiset pitävät avoimesti esim lohesta.

- - - Updated - - -

Ahven on siis ihan hyvää mutta vittumaista niitä ruotoja on kaivella hampaista, ei millään ole paras kala.

- - - Updated - - -

Ja se joka sanoo että särkikaloista tulee hemmetin hyvä keitto niin saa turpaansa.

- - - Updated - - -

Tai lahna on sitten hyvä savustettuna.

Thaimaalainen pullonokkadelfiino on jalo eväs. Siihen raejuusto sekaan niin verraton välipala on syntynyt.

- - - Updated - - -

Hyvä kermaviilikastike lahnalle

-kermaviili
-2 valkosipulin kynttä murskattuna
-reilusti hienonnettua tilliä
-1rkl öljyä
-1rkl sinappia
-loraus sitruunamehua
-suolaa
-sokeria

Huh, toinen hanska löyty jo. Harmittavasti kahvitauon aikana varmasti hukkaan sen uudestaan.

- - - Updated - - -

Hyvä iltapala

- 4 siipaletta vaaleeta leipää
- sopivasti voita saatana

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
pGgL0JEyTNFkuTqC1Mv6.gif

- - - Updated - - -

Hyvä iltapala vol 2

-pullo kossua

Back
Ylös Bottom