Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei semmosta reissua ookkaan missä ei köyttä kaipaisi.

Nimenomaan. Ja joku vielä väitti, että jos on pakannu jesaria, ni se muka ajais saman asian. NONSENSE!

Millanen katedraali, joku graniitista veistetty? Ei käy laatuun. Hmm.. Pitsa maistuis kyllä, mutta taidan tyytyä alakerran lounasravintelin lihapulliin kermakastikkeella. Toivon mukaan salaattipöydässä olisi taasen body-ystävällistä roheiinilähdettä. Vittu pääsee valloilleen, jos Toivo valehtelee.

Mää ilmasin jo lounastavotteeni. Illalla taidan riipasta eilisestä murekkeesta loput pottujen ja heinien kera. Jos sitä vähän SKYRRIÄ ja joulutorttuja vetäsis vielä kahvin kanssa.

Intoa ois mut duunia suht niukasti ja loppuviikollekin pitäis säästää jotain. Ajattelin syödä turskaa. Kahvilassa sitten iltapäivällä ja hiukan omia eväitä välissä.

Natsitorttua ja SKYR (arjalainen maitovalmiste). ISKTR

Mulla on LIHAA eväänä ja kahvin kanssa takaSSämpylä.

- - - Updated - - -

Olen huolissani Vokotista, onko Tampere tehnyt miehestä selvää jälkeä? Ei kai vaan ole kaatunut Kalevankankaalla?

Mulle tulee aina kiihottuneessa mielentilassa valtavat hikikarpalot naamaan, se on kuulemma seksikästä vastakkaisesta sukupuolesta(riippumatta).
Samoin kuin sinappi valkoisen hihattomani rintamuksella.

Natsitorttua ja SKYR (arjalainen maitovalmiste). ISKTR

Mulla on LIHAA eväänä ja kahvin kanssa takaSSämpylä.

- - - Updated - - -

Olen huolissani Vokotista, onko Tampere tehnyt miehestä selvää jälkeä? Ei kai vaan ole kaatunut Kalevankankaalla?

"Meillä on nyt sokka irti täällä kopissa"

Jos se on rrrrrrrakastunu. Jäänyt jonkun naaraan luo pysyvästi.

Niimpäs onkin. Se on korviaan myöten rrrrrrrrrakastunu johonkin pellavatehtaan tyttöön. Siellä ne kujertaa Tampereella sähkövalon loisteessa. Vokotin retinapoikamiespäivät ovat luetut.

Niimpäs onkin. Se on korviaan myöten rrrrrrrrrakastunu johonkin pellavatehtaan tyttöön. Siellä ne kujertaa Tampereella sähkövalon loisteessa. Vokotin retinapoikamiespäivät ovat luetut.

Luultavasti kyseessä on vieläpä se kaikista pahin mahdollinen rrrrrrakastuminen, eli rrrrrrrakastutaan ihan miten sattuu pitkin poikin eikä ajatella milllaisia katastrofaalisia seurauksia sillä saattaa olla.

Back
Ylös Bottom