Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tylsiä nämä sunnuntait.
Kokkaa jotain mihin tarvii kermaa, siinä on hyvä syy samassa vähän hörppästä..Joisin kermaa, jos kehtaisin, mut kun en kehtaa, niin juon punasta maitoo....
Melkein jouduin kyykkäämään kuunnelleen joutsenlaulua ja madonnaa :urjo:
Menin siis ottamaan kyseisen levyn koneesta veks ja tilalle atreyuta ja kyykky sujuikin yllättävän hyvin!
Pah. Penkkasin ekan kerran satasen Radio Novan juontajan horistessa jotain taustalla.Heikko. Meikä on sentään vetänyt maasta kolmosmaksimia Aaliyahin tahtiin mukisematta yhtään.
Heikko. Meikä on sentään vetänyt maasta kolmosmaksimia Aaliyahin tahtiin mukisematta yhtään.
Ite olin ekaa työsarjaa menossa tekemään ja tangon alla jo olin, sitten rupes vituttamaan se madonna. Tanko takasin telineeseen ja levy vaihtoon.
Keskityt liikaa ulkopuolisiin häiriötekijöihin ;)
. Ja kun kyykystä on kyse, niin kaikki apu on tarpeen, koska mieli voi joskus ruveta mukavuudenhaluiseksi ja sarjahan voisi loppua vaikka ennen aikojaan.Jänikset ja hirvet kuuntelee Arttu Wiskaria ennen kuin juoksevat tielle.Mä laitan aina Jukka Kuoppamäkeä kun yritän ykkösmaksimia.