Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehken ihan kauheen tosissani ollu ton kommentin kanssa, mutta nopsaa on menny kyl aika! Tunnin päästä pääsee jo poiskin :)

Mää kyllä arvasin ettet sää ny tosissaan ollu. Mitäs loppupäivä? Osaakko feikata jo tsainiissia händillä?

Höh, ei toi paska osannu ottaa oikeesta kohtaa, eli 1 min 11 s -->

Nyt se olis sitten semmoinen juttu että jos ei oo pekonia aamupalalla niin hyppään Tammerkoskeen.

Älä saatana, sehän on paskasta vettä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mää kyllä arvasin ettet sää ny tosissaan ollu. Mitäs loppupäivä? Osaakko feikata jo tsainiissia händillä?

Höh, ei toi paska osannu ottaa oikeesta kohtaa, eli 1 min 11 s -->

Loppupäivänä jos harrastas vaikka vähä aerobista ja venyttelis :)

Ei ihan näy toi tollane juutuubbi täällä ilman veepeeännää :D ...Koitan muistaa kämpillä kattoa.

Voi Pariisin kevät. Pitäis varmaa silittää nappipaita ja lähtee köröttelee helsinkivantaalle ja sieltä Pariisii. Niin kivalta ku kuullostaakin niin ei oo..

Ei oo pekonia, ajattelin vetää munaa ja kinkkua kun nyt jalkeille pääsee...

Kamala paine tulee päähän punnertavissa liikkeissä, silmiin ja välillä naaman ihoonki tulee verenpurkaumia. Paska rintatreeni muutenkin, en pidä tätä minään vaan käyn tekeen huomenna tai tänään illalla uudestaan.

Kamala paine tulee päähän punnertavissa liikkeissä, silmiin ja välillä naaman ihoonki tulee verenpurkaumia. Paska rintatreeni muutenkin, en pidä tätä minään vaan käyn tekeen huomenna tai tänään illalla uudestaan.

Mullon vähä sama viime torjantain jäljiltä. Hirvee päänsärky oli perjantaina aamupäivän, nyt on naamassa varmaan 5 verenpurkaumaa. Vaikka oli paska reeni, ni jotain tukoksia sentäs lähti liikkeelle. Eikä vissiin vielä ihan sytämmeen asti oo kerenny ku tämmöstä paskaa kerkiää vielä tuuppaan. En tiä onko toi määrätietonen vedenjuonnin lisääminen jotain edesauttanu. Finnejä tuli ainakin naamaan heti kolme. Viimeks oli yhtä monta 15 vuotta sitten yhtäaikaa ja nyt heti perään.

Jokapäivä vitun tylsä. Tekis mieli vaan opiskelemaa tai töihin, nii ois edes joku päivärutiini. Nyt ei oo muutaku salilla käynti ainoana aktiviteettina ja lepopäivinä cardio.

Venyttelin. Iski heti morkkis. Kaikkeen sitä terve mies ryhtyy.

Munkaan mielestä terveen miehen ei tarvinnut venytellä, mutta sitten kun vuosi takaperin jumissa oleva selkä rusahti kunnolla mavessa 190 tangossa, niin totesin toivuttuani, etten ilmeisesti ole enää niin terve että tuota tekosyytä voisi käyttää...

Jos vaikka pelais vähän sotapeliä, niin saa aggret nousuun ennen salillelähtöä. Tosin meen vaan vähän jumppaileen ja venytteleen, mutta silti.

Suosittelen bf4! Ensin sua vituttaa, kun et pääse servulle. Sitten sua vituttaa kun pääset servulle, mutta joudut pelaamaan autistien kanssa. Sitten sua vituttaa, kun peli kaatuu.

Aivan satavarmasti toimiva buusteri salille! Mulla on kokemusta!

Minulla aikalailla sama homma että päivän ainut ohjelma on salilla käynti :D

Voispa mennä uudestaan inttiin, niin ei ois niin tylsiä nämä päivät. Tosin salilla käyminen jäis taas vähiin, mikä ois paska homma.

Nyt joutuu ite keksimään omat tekemiset, niin onhan se perhana tylsää :D Intissä ei tarvinnu ite keksiä mitään..

Suosittelen bf4! Ensin sua vituttaa, kun et pääse servulle. Sitten sua vituttaa kun pääset servulle, mutta joudut pelaamaan autistien kanssa. Sitten sua vituttaa, kun peli kaatuu.

Aivan satavarmasti toimiva buusteri salille! Mulla on kokemusta!

Ei oo ku bf3, ja siihen oon unohtanu tunnarit jo aikaa sitten. MW2 on edelleen kovassa kulutuksessa. Tosin nyt ei onnistunu ku olin paras.

Back
Ylös Bottom