Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä voisin haluta omaan mopediin myös tommosen keltasen lampunlasin. Täytyyki ruveta suunnittelemaan.

Lähtee käsistä.

Fat+Dude+Cant+Handle+Bumps+On+Motorcycle.+this+dude+s+a_75731e_4539978.gif

Jos kääntää etupyörän niin että se osuessaan maahan on vinossa, niin tietää kääntäneensä.

Vae niin. Piti olla suht perus viikko, mutta niin sitä taas ylitöitä kertyy, ja olisi varmaan pidempääkin päivää tarjolla kun ihmiset haluavat jutella ja saada päätöksiä.

Ei vitun meisseli. Nyt tekis taas mieli juoda ittensä hengiltä, eiköhän sitä ens kerralla taas kokeilla, mutta siihen nyt on vielä pari viikkoa aikaa.
Vuoden ylivoimasesti PASKIN reeni tähän mennessä, ja toivottavasti tää saavutus kestää tämän kalenterivuoden. Kyllä kamelinvarpaat napsahteli niin monesta kohtaa poikki, että niistä muodostu jotain ihan muuta. Seuraavan reenin teen iteltäni salaa, että kulkis. Palkinnoks kaikesta tästä mä halusin kuulemma imuroida. Vittu mä oon...

Käsiäkin on kiva reenata kun laittaa tankoon enemmän painoo ja lyhentää sarjapituuksia. Ennen kun tein niitä cardiosarjoja, niin käsipäivät olivat ihan helvetin vastenmielisiä ja turhan tuntuisia.

Mutta tuota täytyy ehkä joutua kattomaan sitten esikuisena torstaina.

[video=youtube_share;bthh4pLp6EQ]http://youtu.be/bthh4pLp6EQ[/video]

Back
Ylös Bottom