Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon laskenu ne yksisarviset ihan ite paikanpäällä. Kyllä niitä muistaakseni seitsemän oli.

Kyllä tää asia vaatii nyt vähän tarkempaa syyniä. Ei tämmöisiä asioita voi jättää sen varaan että "muistaakseni" niitä oli seitsemän. Vähän niinkuin seitsemän veljeksen äiti sanois että kyllä niitä muistaakseni seitsemän oli..

- - - Updated - - -

Lähetämme komitean tutkimaan asiaa.

Mites Pernod toi eilinen liigakierros? :D

E. Olikko hakamettäs?

Buu. Olin.

E: Oli kyllä paska peli puolin ja toisin ja tuon piti olla kärkikamppailu. Tappara voitti Rynnäksen huonon päivän turvin, pari helppoa meni.

Ja sitte piisaa tuo jää kiekko. Se ei kiinnosta ketään.

girl-bike-on-a-motor-cycles-is-moto-girls-235933.webp

Seli seli :D

No jos sua kiinnostais sen vertaa niin olisithan voinu käydä katsomassa ja toteamassa saman. Joku kiinassa olo on nyt aika huono tekosyy..

Mutta tuossapa se nähtiin, Kärppien peli ei todellakaan ole valmis vaikka kärjessä ovatkin ja jos mokelle tulee huono päivä niin tuskaa tulee olemaan, oli vastassa kuka tahansa.

E: Jaa pitäiskö pestä hampaat ja lähtä talsii töihin..?

No jos sua kiinnostais sen vertaa niin olisithan voinu käydä katsomassa ja toteamassa saman. Joku kiinassa olo on nyt aika huono tekosyy..
Mutta tuossapa se nähtiin, Kärppien peli ei todellakaan ole valmis vaikka kärjessä ovatkin ja jos mokelle tulee huono päivä niin tuskaa tulee olemaan, oli vastassa kuka tahansa.

Haha. Osupas arkaan paikkaan ;D Mulle kyllä jaksaa kaikki vittuilla jos Tappara sattuu häviää, mutta ku jollekki muulle häviämisestä ohimennen mainittee ni tulee tollasta reaktioo :D

Oha ne Kärpät ny vieläki siellä ykkösenä, että ei hätää ;)

Läheppä töihi rauhottuu.

Säikähditkö?
Retina? Ei kai näyttö särkynyt?

Muutenkin herkällä päällä aamuisin ja sit vielä nettisivutkin haukkuu. :(

Mitähän ruokalassa on tänään?:confused:

Back
Ylös Bottom