Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun istuu päivällä 9h palaverissa, niin se on aina oikea ratkaisu kotona vaihtaa juoksukamat päälle ja lähteä pakkaseen juoksemaan. Perkeleen hyvää teki, vaikka enemmän tykkään juosta -20°C asteessa, kun ilma on raikkaampaa.

Liekkö normaalia, kun kyykätessä polvesta kuuluu samanlainen ääni kun kimblen kupolinoppaa painettaessa. Jonnet ei tiedä/muista kimbleä.

Ei niistä rutinoista kannata huolestua. Niin kauan ei tee kipeää niin hyvin menee. Se kimblen kupolikin rutisi vuosia ja varmaan on yhä toimintakunnossa :rolleyes:

Kannattaako 3mm tukkaa pestä jollain shampoolla, vai onko se ihan se ja sama vaikka pesee suihkusaippualla myös kupolin?
Ja tämäkin oli miehekkäällä latinotavalla esitetty kysymys.

Taidanpa puraista poroa. Tein eilen pakastimesta löydön, kuivalihaa :kuola:

E: oho tästähän olikin lähteny omat keskustelut jo :D

Kannattaako 3mm tukkaa pestä jollain shampoolla, vai onko se ihan se ja sama vaikka pesee suihkusaippualla myös kupolin?
Ja tämäkin oli miehekkäällä latinotavalla esitetty kysymys.

Ei kannata. On sama.

Ei niistä rutinoista kannata huolestua. Niin kauan ei tee kipeää niin hyvin menee. Se kimblen kupolikin rutisi vuosia ja varmaan on yhä toimintakunnossa :rolleyes:

Koko reenin ajan koski vasempaan polveen ikävästi. Oon kuitenkin kuullu semmosen tornarin, että "ei kipuu, ei hyötyy", niin ajattelin sitten että se on varmaan sitä hyötyä se kipu sitten..

15vuoteen en oo samppoota ostanu eikä oo hilsheilly. Mulla ainakaa.

Nyt tekis mieli tirauttaa pari kyyneltä. Kädet on pienillä haavoilla ja niin älyttömän kuivat, käteenkin vedin jollain puukolla niin käsirasvan laitto kirvelee niin vitusti. :itku:

Jo nyt jotain hyvää niin pääsen kuuntelemaan keskiviikkona Timo Rautiaista.

Nyt on neljä viisaudenhammasta vähemmän. :D Luulivat kaupungilla varmaan, et mut on hakattu jossain kadun syrjässä ku oli niin turvonnut naama. :rolleyes: :D

Jaa ei se ollukkaa rokkikeikalla. Pkn olis huomenna ääsjoella keikalla.

Jaa ei se ollukkaa rokkikeikalla. Pkn olis huomenna ääsjoella keikalla.

Ois se kyllä kiva rokkikeikallaki nähä, siitä on yli 10vuotta ku oon sen nähny. Mut tuo luento on uskoakseni vielä kiinnostavampi, mun mielestä siis. Niin mikä oli keikalla?

E. Retina on kyllä lisännyt kirjotusvirheitä huomattavasti. Varmaan kyllä pitäis syyttää näitä nakkisormia.

Tulis nyt lunta kunnolla, eikä tämmöstä säälittävää hiputusta.
Ainiin, oon kuullu juttuu et hiuksii pestäessä pestään oikeesti päänahkaa, eli tolta kannalta ajatellen normisaippua olis se valinta. Ite kyl tosin vetäisin iha sampoolla.

Mä meen lauantaina Tampereelle. Käyn siellä kauppahallissa kaffella. Ja ehkä Lielahdessa purasemassa Tapolaa.
Vitutus helpotti, kyykkäsin ja tein prässillä kunnes oksensin. Hyvä konsti! Retinapoikamies porskuttaa taas!

Back
Ylös Bottom