Itse tehtyä kebabbia -ketjusta innostuneena, nyt on 1200 gemmia naudan jauhelihaa uunissa, valkosipuli- ja chilikastikkeet tehtynä. Menis ny nelisen tuntia noppeesti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon ollu koko vuoden ilman alkoholin veikeää vaikutusta!
Tääläkin peitonalla köllöttää retinapoikamies. Henki ei tuoksahda tippaakaan rokäänroll musiikille. Tammikuussa kun ei näytä mielenkiintoisia keikkoja olevan. Oon ollu koko vuoden ilman alkoholin veikeää vaikutusta!
Meinaan käydä tänään keskisellä, kuulkaas.
Veteen sekoitettuna hyvää, maitoon sekotettuna varsikin tosi hyvää. Fitnesstukusta
Parhaiden asioiden listaan haluaisin lisätä villapaidan, ja huonoimpiin uusien housujen sovittamisen kaupassa. Se on kamalaa.Täällä puhuu retinaköllöttelijä. Oon yrittänyt tehdä listaa parhaista ja kehnoimmista asioista elämässä, tilanne on tämä kahden tunnin pohdiskelun jälkeen:
Parhaat summittaisessa järjestyksessä
Ruoka, mieluusti niin ettei itse tarvitse tehdä
Köllöttely, parhaimmillaan kesällä esim laiturilla
Aamukahvi
Hotelliaamiainen, ei sitten mikään lisämaksullinen paskahotelliaamiainen
Moottoripyöräily ja pyörän hiplaus ja peseminen ja kaverin kanssa tyhjäkäynnin arviointi ja hiljaa olo käyvän pyörän lähistöllä yksin tai yhdessä
Seksi
Ehkä kalastaminen ja veneily
Lentomatkasta selviäminen ja kohteeseen pääsy
Kotiin tulo niin että lomaa on vielä jäljellä
Tissuttelu joskus
Saa täydentää
Huonoimpia
Riitely
Kylmä kahvi silloin kun ollut odotuksia
Myöhästyminen tai kiire kun on jotain tärkeää
Sitkeä pihvi silloin kun ollut odotuksia
Väärä passi lentokentällä
Univelka
Pitkään jatkunut kylmä ja märkä
Bensan loppuminen
Käytetyn suodatinpussin lattialle putoaminen maanantai aamuna
Velka
Astuminen ihmispaskaan
Saa täydentää
Tuo tuliaisia.
Onko sinulla kaikki hyvin? Onko retina vienyt sinut täysin mukanaan ettet enää edes oluseen koske? Petollisia tuollaiset retinat, hyvä mies menee ihan hunningolle..
T: HuolestunutTre81
Pitää kattua.
Homoilu on kamalaa, naisen läsnäolo tilanteessa tekee siitä kamalampaa.
sinulla oli tullut ilmeisesti ajatusvirhe, tätähän tarkoitit?
Housujen osto on kyllä hirveätä hommaa. Vähän se helpottuu kun pitää fokuksen oleellisessa: valitse ne joissa molosi näyttää isoimmalta.Parhaiden asioiden listaan haluaisin lisätä villapaidan, ja huonoimpiin uusien housujen sovittamisen kaupassa. Se on kamalaa.
PS. Rakastan mun uutta villapaitaa. Se on tehty brittien kesää silmälläpitäen, joten soveltuu loistavasti suomalaiseen talveen.
Tai kun löytää yhden koon yhdeltä merkiltä joka istuu, ei osta enää koskaan muita merkkejä saati kokoja, ideaalitilanteessa ostaa niitä istuvia varastoon muutaman parin. Teoriassa tällöin ei tarvitse kuin kerran tuskailla sovitusrumban kanssa, ja ostaa housut jatkossa ulkonäön perusteella. Sitten kotona jalkaan ja vain tyytyy siihen, että tuolta ne nyt näyttää.Housujen osto on kyllä hirveätä hommaa. Vähän se helpottuu kun pitää fokuksen oleellisessa: valitse ne joissa molosi näyttää isoimmalta.