Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä toivosin että palattais viiskyt luvulle. Ei olis monella puhelinta eikä tarviis tuijotella jotakin ruutua kymmentä tuntia päivässä. Kalat olis isompia ja eikä niissä olevista raskasmetalleista tiedettäisi. Tupakointi olis hyvä keino laihduttaa ja jos ei olisi tarvetta niin pöllin voisi vetäistä muutenkin ilman että tarvis pelätä syöpää tai nolostella ankeaa tapaa. Eloveena tyttö nousisi uimasta ja aurinko paistaisi ja sauna lämpiäisi eikä pienhiukkasiin kuolisi kolmea tuhatta suomalaista vuodessa. Ja kaikenmaailman gojiherneet voisi heittää helvettiin tai tunkea sen homppelin perseeseen joka niitä kehuu.

Joo, viiskytäluvulla bikinikuvatki oli vielä kunnollisia. Miten tommosesta nykaikasesta kuvasta ny arvioi perseen?

helsinki_mira1601in_503_vi.webp

Lähde: iltalehti

Voi jumavitunkettulauta saatana. Tämmösiä päiviä enää ikinä! Perkele. Vituttaa oikein. Lääkitsen tilannetta alkoholilla. Opettajan ainoa oikea tapa stressinlievitykseen.

Tänään pyöri silmät kuin hedelmäpelissä, kun puhuttiin sinun erikoisalasi asioista koko iltapäivä. On se melekosta touhua.

No eipä niistä itsekään vielä kaikkea tajua ja ulkopuolisen silmin katsottuna asiat ovat toki vielä ihmeellisempiä.

Voi jumavitunkettulauta saatana. Tämmösiä päiviä enää ikinä! Perkele. Vituttaa oikein. Lääkitsen tilannetta alkoholilla. Opettajan ainoa oikea tapa stressinlievitykseen.

Hei, mulla on samat lääkkeet. Itse määräsin. Tänään tosin pidän annoskoot maltillisina (pari lasia punkkua ja ehkä Huvilan esbi).

Hei, mulla on samat lääkkeet. Itse määräsin. Tänään tosin pidän annoskoot maltillisina (pari lasia punkkua ja ehkä Huvilan esbi).

Juu en itsekään suuremmin ajatellut tänään tintata. Jos sen verran että kroppa rentoutuu eikä hampaat kirsku enää toisiaan vasten niin että kipinät lentää. Aamulla haluan kuitenkin mennä treeneihin suht freesinä.

Juu en itsekään suuremmin ajatellut tänään tintata. Jos sen verran että kroppa rentoutuu eikä hampaat kirsku enää toisiaan vasten niin että kipinät lentää. Aamulla haluan kuitenkin mennä treeneihin suht freesinä.

Mikäs pahaa akkaa nyt noin kiukuttaa :D

Back
Ylös Bottom