Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi pylly ku meinaa taas pukata flunssaa, mullahan oli tapana olla se, joka ei sairasta koskaan. :itku: Noh, lepiä urheilusta ja kaupungille tuhlaamaan rahoja töitten jälkeen. :evil:

Voi pylly ku meinaa taas pukata flunssaa, mullahan oli tapana olla se, joka ei sairasta koskaan. :itku: Noh, lepiä urheilusta ja kaupungille tuhlaamaan rahoja töitten jälkeen. :evil:

Tuollako se flunssa lähtee?

Kyllä mä oon sitä mieltä, että jos on niin häjys kunnos ettei urheilla pysty niin sillon ei pysty tehä muuta ku maata sängys.

Ei nyt ole aikaa masennella, elämmehän vuoden ylivoimaisesti toiseksiparasta aikaa. Sitte ku lumet rupee sulamaan ja ilma lämpenemään on hyvä hetki pahoittaa mielensä ja ryhtyä syksynodotukseen.

- - - Updated - - -

Mikäs se vanha sanonta olikaan siitä nuhan lähtemisestä?

En oo koskaa koittany -> en tiiä toimivuutta.

Kannattaa itse olla alla niin on helpompaa vuotavan nenän kanssa. Eikä hirveästi liikkua ettei mene urheilun puolelle.

Niin ja huomenta vaan.:banghead:

Sain nukkua tunnin pidempään! Eli seitsemään asti! Mahtavaa! Töiden jälkeen suoraan töihin! Ja sitten treenit! Ja sitten kotiin kuolleena kaatumaan sänkyyn...

^^^ Hurja akka!

Huomenna on sitten se liikunnan ilon päivä taas. Ois tarjolla nujuamista vapaavuorolla heti perään, mutta taidan kyllä huomenna jättää nujuamisen välistä, pakko saada yks ilta vaan olla. Lauantaina ja sunnuntaina sitten taas könyämään.

Huomenna on sitten se liikunnan ilon päivä taas. Ois tarjolla nujuamista vapaavuorolla heti perään, mutta taidan kyllä huomenna jättää nujuamisen välistä, pakko saada yks ilta vaan olla. Lauantaina ja sunnuntaina sitten taas könyämään.

Vaikuttaa hyvältä ajatukselta. Hyvä se on välillä ottaa rennosti. Itsellä se meinaa sitä, että joka ilta pitää olla vähintään pari tuntia aikaa rötvätä :D

Back
Ylös Bottom