Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hetkinen,hetkinen. Eikös se mennytkään niin että sinä annat, et ota?

e. Mä kuiskasin tuon, ei kukaa muu kuullu.

vokot shhhh... Mä provosoin.
Oon jo nyt työpaikalla, ei passaa alkaa mätkiä koska Code of Conduct. Kiitä onnees...

Oikeasti tulos ois tosin että eventa tappais mut. :( Samalla tapaa kuin se yks nainen Bondeissa.:eek:

Oon jo nyt työpaikalla, ei passaa alkaa mätkiä koska Code of Conduct. Kiitä onnees...

Oikeasti tulos ois tosin että eventa tappais mut. :( Samalla tapaa kuin se yks nainen Bondeissa.:eek:

Minä te oikein pidätte mua?! En varmana tappais, ehkä joku lievä pahoinpitely, kooma korkeintaan..

Huomenta! Mitäs teidän aamuihinne kuuluu?

Morgon. Oikein hyvää, pääs taas takas salille ja reeni olikin paketissa jo klo 06:00 :p kiva siitä sit alottaa työpäivä.

Yks lomaileva kaverini kuikuili hereillä vielä tos aamuvarhaisella niin laitoin sille viestin että "pitäskö sun mennä jo uuniin".

Ennakoiva tekstinsyöttö on kyllä välillä aika julma....

Minä te oikein pidätte mua?! En varmana tappais, ehkä joku lievä pahoinpitely, kooma korkeintaan..
Niinhän sitä luulis.Totuus on kuitenkin, että jos pystyy jo netissä olemaan näin ärsyttävä, livenä tuloksena on alle 5 min vähintään paloittelusurma.:cool:

Back
Ylös Bottom