Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta pesupallot. Jotain tarttis tehdä, että pääsis viettämään oloneuvoksen elämää. Väsytti tänä aamuna taas aivan liikaa.

Santsinkin tokaisu toi salatut laiffit taas mieleen.

Huomenta.

Oli onni onnettomuudessa herätä unirytmin mukaisesti vähän herätystä ennen ja huomata, että en ole koko helvetin herätystä laittanut päälle alunperinkään.

Alkaa hiukan vituttamaan jo nämä aamut. Herään poikkeuksetta tunnin ennen kellon soimista ja sitten pyöritään hetki. Lopulta torkahtaa vain tullakseen herätetyksi ja olo on kahta väsyneempi.

Pitäis varmaan töihin lähteä.
kC5XGMyTz3gDWO9Hsaq7.gif

Ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!

Älä muuta sano... mukava vielä lähteä kun itse on ovella ja koira menee petiinsä lämpöpatterin viereen tassut kattoa kohti. :sly:

Ensimmäistä kertaa tänä talvena oli hieman vilpoinen pyöräillä töihin.

bike_babe_100a_210.webp

Voin rehellisesti myöntää olevani kateellinen koiralleni joka arkiaamu.

Minä olen alkanut viime aikoina harkita kissaksi rupeamista. Ei tarvitsisi tehdä muuta kuin syödä ja nukkua, korkeintaan vähän riehua välissä jos sattuu jaksamaan.

^^minä haluaisin olla polkupyörän satula

- - - Updated - - -

ei muutako rohkeesti yyveetä jos joku haluaa leikkiä polkupyöräleikkiä

ps karvaperseet älkööt vaivautuko

Minä olen alkanut viime aikoina harkita kissaksi rupeamista. Ei tarvitsisi tehdä muuta kuin syödä ja nukkua, korkeintaan vähän riehua välissä jos sattuu jaksamaan.

Kissana olemisessa piilisi kyllä suuri riski täydelliseen mökkihöperöitymiseen. Silloin kun ei tarvitsi poistua neljän seinän sisältä edes tarpeita tehdäkseen.

Vesa Keskinen-tatuointi:

vesa_keskinen_tattoo_by_tuomaskoivurinne-d6oy2ii.webp

Näyttää kuitenkin ihan Mikko Rasilalta:

images.webp

- - - Updated - - -

kuvassa oikealla

- - - Updated - - -

kattoko kukaan muuten satuhäitä?

Ei, panin maata noin 21:29. Pitää kerätä voimia, että huomenna jaksaa valvoa kymppiin.

Back
Ylös Bottom