Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa, jokohan pitää vaihtaa shortsit farkkuihin kun oli vähän holotna aamulla kun kävelin töihin..?

gay-guy-in-booty-shorts.webp

Ai kiva, salille oli tullut renkaita ja köysiä katosta roikkumaan. :D Arvatkaa kuka löytyy tästä lähtien apinoimasta sieltä! :rolleyes:

Lähdin kotoa seittemän aikaan aamulla. Nyt jo kahden työn kautta menossa takaisin kotiin. "Maanantai, ei ollut taaskaan kaikkein armeliain..."

Kerttu.

Kylmä sää jököttää. Totesi Rönkä.

Mä oon ruvennu miettimää, että mistä jengi hommaa roinaa (en rupea ite käyttämään, koska ei innosta tunkea mitää tollasia aineita kroppaan..'' Koska oon saanu käsityksen että se on oikeesti vaikeeta hommata, ja joku sano aikoinaan että käy repii salin isoimman kaverin hihasta ja kyselee, mut niil on aina hihattomat (badumtss).

Mä oon ruvennu miettimää, että mistä jengi hommaa roinaa (en rupea ite käyttämään, koska ei innosta tunkea mitää tollasia aineita kroppaan..'' Koska oon saanu käsityksen että se on oikeesti vaikeeta hommata, ja joku sano aikoinaan että käy repii salin isoimman kaverin hihasta ja kyselee, mut niil on aina hihattomat (badumtss).
Kun tarpeeks pyörit saleilla, niin sitä tullaan välillä ihan tuputtamaan.

Ekana liikesarjana kannattaa olla legendaarinen kulmanoja ja yhden käden ristiriipunta. :cool:

Ei jaksais nukkua. Toisaalta ei jaksaisi herätäkään, joten se tasapainottaa.

Back
Ylös Bottom