Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä otin perjantain vapaata duunista messujen takia.

La-su ajattelin vetää nämä päälleni ja alleni:
DSCN0694-001.webp

(tarkoitan m05:ia)

Nonni, täähän meni ihan vituiks:D Tai jos onnistut jäämään kyydistä, niin ehkä olet siellä vielä lauantaina.

Pe ja su on varmaan ne rauhallisimmat päivät, la tod näk aika tukossa. Mutta muita vaihtoehtoja ei nyt ole.

Nonnih! Mutta aina se on mahdollista että kyyti ehtii lähteä, jos näet mut harhailemassa kalpeana uimahousuissani niin auta tai soita johonkin.

- - - Updated - - -

Mä otin perjantain vapaata duunista messujen takia.

La-su ajattelin vetää nämä päälleni ja alleni:
katso liitettä 110454

(tarkoitan m05:ia)

Mä hoidan kato duunit siinä samalla mun retinasta kato, videopaltsua ja powerpointtia kato.

Nuin, tänään on penkattu, koluttu rautakauppa, auto katsastettu ja syöty riisiä ja lihaa. Nyt voi hetkeks istahtaa raapimaan vaikka muniaan.

Nuin, tänään on penkattu, koluttu rautakauppa, auto katsastettu ja syöty riisiä ja lihaa. Nyt voi hetkeks istahtaa raapimaan vaikka muniaan.

Sä oot melkonen rinsessa.

Mä ajattelin käydä nyt reenaamassa mun pakaroita. Mulla on treenikamat ja eväät (kanasalaatti) pakattuna Hanna Sárenin kassiin.

Ah, Twitter. Yksi kanava lisää seurata Richard Rawlingsia.

Mäki kävin jo mavettelemassa. Ja se oli kyllä aivan ihanaa!

Hommasinpas ekat vipit about viiden vuoden jälkeen. Vakoilu alkakoon. :evil:

Sä oot melkonen rinsessa.

Mä ajattelin käydä nyt reenaamassa mun pakaroita. Mulla on treenikamat ja eväät (kanasalaatti) pakattuna Hanna Sárenin kassiin.

Niin sinäkin.

Aika isot tissit tolla eventan avatarilla (omakuva?) kun tolleen näkyy kainaloissa takaapäin.

Ne on vaan appelsiinit.

en btw tarkottanu oman hanskan postaamista jääkaapilla. vaan hansikkaaseen kiskomista katsellen kuvakollaasia punttimimmeistä

:lol2: juu ymmärsin vertauksen.

Varsin hyvä maanantai: lyhyempi työpäivä, jalkatreenit illalla, ja postissa odottaa pari oikein mieluista pakettia... Ja mikä parasta, 3 työpäivää jäljellä ja perjantaina olis työpaikan saunailta :D

Back
Ylös Bottom