Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No Helsingissä nyt trendikkäidenkin pukeutuminenkin on sitä luokkaa että joukossa menis vaikka raappakalsarit.
Jeps, se selvisi nyt, kun vaivauduin vähän googlailemaan. Nappasin paikallisen marketin hyllystä vaan, kun siellä on noita tuoreita chilejä kaupan. Olis kai sen voinut arvatakin, kun olivat erillään habanerojen kanssa, ettei noi mitään maustepaprikoita olleet.On joo, pitäisi kyllä se tulisuus löytyä ihan taulukoista. Tietty jos on jonkun pikkupuutarhurin oma lajike niin eihän niistä koskaan tiedä.
Mutta ihan hyvänmakuinen chili, ei siinä mitään. Pitää vaan annostella vähän varovaisemmin seuraavan kerran.
Miettisit vähän, missä kuteissa liikut ihmisten ilmoilla. Montakohan onnettomuutta mahdoit aiheuttaa (jos ne pöksyt oli samanlaiset jotka sulla oli tässä joku päivä koirankusetuslenkillä päällä).
No Helsingissä nyt trendikkäidenkin pukeutuminenkin on sitä luokkaa että joukossa menis vaikka raappakalsarit.
Alan selvästi pehmetä ulkonäköasioissa. Aiemmin en ois poistunu kollarit jalassa Helsinkiin. Olen kuitenkin äitynyt niin mukavuudenhaluiseksi, että jo toista kertaa samalla viikolla jalassa on Powerhouse Gymin yli 10 vuotta vanhat miesten malliston upeat kapistukset. Äärimmäisen tilavat ja miellyttävät jalassa. Taskun kautta voi melkein raapia persettä kenenkään huomaamatta. Such a lady!
Olisinkohan vetäissyt täsmälleen samalla annostuksellaOn kyllä, jos sitä käytetään kohtuudella. Kuusi kappaletta yhteen lihapataan ei ollut se paras idea vaikka senkin vielä söi. Samasta syystä tuli aikanaan googlattua. :D
Kyllä se joo ihan hyvin lämmitti, kun vetäsin vielä pullosta yhtä hot soosia sekaan lisäksi.Miten heterosta tehdään homo?
-Ostetaan sille Applen laite.
Ps. On mulla verkkokalvo. Kaksikin.
Hihhei, nyt on uusi ruokapöytä. Tuolit kun vielä löytäis jostain... .jahas:
Asiakaspalvelussa jonotusarvio 42 min, nyt odoteltu 1h35min. Aspa meni kiinni 5min sitte. Saa nähä vastaavatko vielä..
Perustele!
Mulla on vuoden 2006 iMac kaapissa, olenko nyt kaappihomo?![]()
Ostetaan ksiinalle väkisin Applen tuote ja katsotaan mitä tapahtuu.
Kyllä. iMac on vielä homoista homoin, koska sehän lausutaan "imase". Kysy vaikka teineiltä!Mulla on vuoden 2006 iMac kaapissa, olenko nyt kaappihomo?![]()
On kyllä, jos sitä käytetään kohtuudella. Kuusi kappaletta yhteen lihapataan ei ollut se paras idea vaikka senkin vielä söi. Samasta syystä tuli aikanaan googlattua. :D
Puhutaanko nyt Nyyssölän chilipadasta? :D Siihen minäkin olen laittanut 6 rawit-chiliä. Lämmitti kyllä, mutta samalla setillä olen tehnyt sen jälkeenkin. Toki niissä rawit-chileissä ainakin koko vaihtelee suuresti.Olisinkohan vetäissyt täsmälleen samalla annostuksellaKyllä se joo ihan hyvin lämmitti, kun vetäsin vielä pullosta yhtä hot soosia sekaan lisäksi.