Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

It is out of moments like this where heroes are forged and tales written in the pages of history.

Eli duuniin.

retinamiehet porskuttaa.. ei menny ku puol tuntia mutta omasta mielestä tuli aika hyvä

nimetön.webp

Miksihän ihmiset kirjoittaa kuolleen ihmisen Facebook-seinälle? Mun pikkuserkku kuoli yöllä, ja Facebookissa ei ole mitään muuta kuin satoja viestejä kuolleen sukulaisen seinälle. Kauankohan kuollut ihminen pysyy Facebookissa ja nimi ilmestyy jatkuvasti uutisvirtaan, varmasti mukavaa sisarilleen:(

Päivän hyvä uutinen on, että me lähdetään tyttöjen reissulle Tallinnaan, oikein Spa-hotelliin:)

ps. Kaira kyllä sä olet supernainen, älä vänkää.

^Hyvä,hyvä,juvä! Jälkijoulut! Sä alat oppia.

e. Mä oon poikamies.

Miksihän ihmiset kirjoittaa kuolleen ihmisen Facebook-seinälle? Mun pikkuserkku kuoli yöllä, ja Facebookissa ei ole mitään muuta kuin satoja viestejä kuolleen sukulaisen seinälle. Kauankohan kuollut ihminen pysyy Facebookissa ja nimi ilmestyy jatkuvasti uutisvirtaan, varmasti mukavaa sisarilleen:(

Osanottoni :-(

Eräs etäinen fb-kaverini kuoli pari vuotta sitten. Surunvalittelujen ym lähettäminen seinälle on aika luonnollinen ajatus minusta, mutta edelleen FB muistuttaa kaverin syntymäpäivistä. Ekalla kerralla olin unohtanut kuoleman (etäinen kaveri!), ja jätin syntymäpäiväonnittelun seinälle. Sain hänen veljeltään yksityisviestinä muistutuksen kuolemasta. Toisella kerralla laitoin (muillekin tiedoksi) lyhyen muistokirjoituksen.

Kai se tili pysyy ainiaan. Mutta kannattaa mielummin ilmoittaa muistotiliksi (Mitä tapahtuu, kun edesmenneen henkilön käyttäjätili asetetaan muistotilaan?).

Päivän hyvä uutinen on, että me lähdetään tyttöjen reissulle Tallinnaan, oikein Spa-hotelliin:)

ps. Kaira kyllä sä olet supernainen, älä vänkää.

Kaveri kuoli syyskuussa ja ainakin vielä näyttää tili olevan auki, mutta ilmeisesti muistotilinä tai vastaavana normaalilla haulla ei enää löydy.. Tän kaverin isä ja sisko on ainakin olleet iloisia ton sivun takia, saaneet kuulla tarinoita kuolleesta ja pystyneet itsekkin siellä jakamaan tunteitaan.

^Hyvä,hyvä,juvä! Jälkijoulut! Sä alat oppia.

e. Mä oon poikamies.

Mites me retinapoikamiehet..

- - - Updated - - -

Alkaa mureke vähän tökkästä, tuli tehtyä tiistainan niin hervoton köntsä että sitä on vieläkin eikä raatsi roskinkaan heittää. Pakko taistella vielä kertaalleen ja sitten siirryn lounasravintolan pöytiin.
Mureke, juureksia, riisiä, kotikaljaa, kahvit päälle.

- - - Updated - - -

Haaveilen kunnon pihvistä.

Mä ostin kans sen itelleni joululahjaksi. Elämästä ei ole puuttunu sen jälkeen retinaa. Se paikkasi kätevästi yhden retinan mentävän aukon elmässäni.

Kyllä mullakin on elo nyt yhtä retinaa. Hankin sen itselleni huomenlahjaksi eilen.

- - - Updated - - -

Kaupanpäälle tuli kaks tarraakin missä oli kuvattuna omena.

Keskitalven synkkyyttä valostuttamaan?

- - - Updated - - -

Voi perkele! Mä oon avannu paketin niin kiireellä, että on jääny tarrat huomaamatta. Täytyy tänään tarkastaa, tarrat.

Kyllä, pistin homman levälleen ja investoin suht asialliset aktiivikaiuttimet sen kaveriksi. Kyllä Loiri soi eilenkin juhlavasti.

- - - Updated - - -

Katoppas tarrat vielä, ne voi liimata vaikka jääkaapin oveen tai sängynlaitaan. Muistaa sitten aina olevansa retinapoikamies.

- - - Updated - - -

Unelmien retinapoikamies

Kyllä saa olla kieli keskellä suuta kun nainen kysyy olisko hänen syytä käydä salilla ja kuntoilla.:confused:

E: Liimasin tollasen ompputarran samsungin läppäriin. Köyhän macbook.

Kyllä kulki työt jumalauta. Varmaan asiaan auttoi sekin, jotta sain unessa pillua helvetin hyvännäköiseltä muijalta.

Back
Ylös Bottom