Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipas mauttoisat 9,5h yöunet :)

+ Kyllä tänään mave kulkee, kun saa kuunnella vielä valopäiden vittuilua aamun.

Höpö höpö. Jos tuntee omat keskittymiskykynsä rajat ja osaa vähän suunnitella päivän töitä omaan pystymiseensä, niin 7,5h on ihan ok. Meikällä on tämä viikko sellaisia päiviä, että puolet tekee tuottavaa työtä ja puolet istuu palaverissa, niin minusta on tosi vaikea kuvitella, että puolikkaalla päivällä saisi mitään oikeasti aikaiseksi.

^^Joo. Kride tekisi kuusi päivää viikossa 12 tuntista työpäivää ellei sitä pakotettaisi pois toimistolta.

Mitäs tässä, Ritari Ässä, karkkia mässäämässä? :)

Mä oon yllättävän pirtee ollu tänään.

Jotain sellasta. Voitko sä muka olla epäpirteäkin?

Joo. Kride tekisi kuusi päivää viikossa 12 tuntista työpäivää ellei sitä pakotettaisi pois toimistolta.

Reissuduunia kyllä, koska pidän reissaamisesta, oli se sitten työn tai vapaan puitteissa. Toimistolla kyllästyisin pidemmän päälle tuohon sähköpostipingikseen.

No oho oho. Nyt lähti kyllä ihan lapasesta :D

Olen kauan tiedostanut tämän lapasiin liittyvän lähtemisongelman ja siitä syystä en niitä käytä, joten noup, ei ole lähtenyt. Toisaalta olen kyllä ite ihan täys lapanen ja se saattaa hyvinkin selittää tämän virheellisen havainnon ja väärän tulkinnan. Pitäis tietty nämä omat postaukset varustaa sellasella Content Warning tagilla kun näyttää että tämän foorumin itsensä dissaamisesta lähes taiteen tehneissä naisissa pienetkin määrät kohteliaisuutta saattavat saada aikaan vakavan allergisen reaktion. Pitäydyn kannassani:)

T. Captain Sweatpants

Olen kauan tiedostanut tämän lapasiin liittyvän lähtemisongelman ja siitä syystä en niitä käytä, joten noup, ei ole lähtenyt. Toisaalta olen kyllä ite ihan täys lapanen ja se saattaa hyvinkin selittää tämän virheellisen havainnon ja väärän tulkinnan. Pitäis tietty nämä omat postaukset varustaa sellasella Content Warning tagilla kun näyttää että tämän foorumin itsensä dissaamisesta lähes taiteen tehneissä naisissa pienetkin määrät kohteliaisuutta saattavat saada aikaan vakavan allergisen reaktion. Pitäydyn kannassani:)

T. Captain Sweatpants

Haha! You may proceed, Captain! :)

Ja huomenta muillekii. Tänä aamuna oli jo vähän helpompi nousta ylös. Huomenna on kyllä ihan järjetön päivä, siis voitteko kuvitella että mun pitää olla kahdeksan tuntia töissä!!! :eek:

Voin kuvitella ja melkein pystyinkin. Tuntuu varmaan pitkältä, jos on tottunut lyhyempiin päiviin. Vähän niinku itsestäkin tuntui normaali työpäivä lyhyeltä sen jälkeen, kun oli pari viikkoa tehnyt 10-12h päiviä.

Mullaki on ipadi, kotona, mini, retina.

Babe-Bike-Girl-On-Bike-1024x1024.webp

Ei pääse fotosoppaaja marajamaan pärstävärkistä.

Me ei vokotin kanssa muuta huolittaiskaan kun retinaa paitsi leipien heittoon.

Mitähän noille pitsiasusteille tapahtuis vaikkapa nopeudessa 299km/h?

Ei pääse fotosoppaaja marajamaan pärstävärkistä.

Kämmenselkä eri värinen kuin muu vartalo, would not bang!

ei vaines, bänkisin mä. Ja opettasin tavoille -> suzuki vaihdettaisiin kunnon mopoon

- - - Updated - - -

Käytetään työaikaa tehokkaasti ja tässä teille yks. Ei löydy möhködukesta vastaavanlaisia kuvia. Kuvitellaan et olis enempi kuutioita
Mayra-with-the-2009-KTM-Duke-690-wallpaper-gallery-pictures-poster-beautiful-sexy-cool-pretty...webp

Back
Ylös Bottom