Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa kiva ylläri aamulla, kun oli puhelin jotenkin menny jumiin ja ei sitten herättänyt aamulla, koska kellonaikakin oli jämähtäny aikaan 4.30.. Onneksi siinä kuitenkin heräsin kurkkaamaan toista kelloa vain puoli tuntia oikean heräämisajan jälkeen :D Kaikkea sitä sattuukin ensimmäisen työviikon kunniaksi. Eipä ole ennen puhelin noin käyttäytynyt :/

Vuoden ekat harrikan äänet kuultu, valtatieltä 19. Suunta, etelä.

Kai sitä vois jotain ruokaakin tehdä kun on mennyt siivotessa ja pyykätessä koko ilta näköjään. No, onpahan siivottu ja uudet ihanat Finlaysonit sängyssä, on muuten komiat lakanat, näyttää kuin ois nuotio sängyssä. Looking for some hot stuff baby tonight YEAH!!!

Mä en edes yritä, vaan vien tuon öljypohjan ihan suosiolla ammattimiehelle hitsattavaksi. Pikku hipasu maahan ja heti hiushalkeillaan. Ei oo öljypohjatkaan enää niinku ennen :D

Sano muuta. Peltisen öljypohjan olis vasaralla koputellu suoraks ja lyöny paikalleen.

- - - Updated - - -

Vuoden ekat harrikan äänet kuultu, valtatieltä 19. Suunta, etelä.

Eiiiii paha. Mää ajattelin huomenna käytellä yhtä kaksmukista, ajamaan sillä ei vieläkään pääse:jahas:

Kaupan kassatyttö yritti huijata mua! Pisti pullonpalautuskuitin vaivihkaa kassaan piippaamatta sitä ja ostosten maksun jälkeen antoi kuitin väärinpäin käteen, etten huomaisi, että sieltä ei miinustettu mitään summaa. Epäilyttävää käytöstä. Meni aika vaivaantuneeksi kun mainitsin asiasta. :D

Yritti hankkia pientä lisätienestiä itselleen.

Kaupan kassatyttö yritti huijata mua! Pisti pullonpalautuskuitin vaivihkaa kassaan piippaamatta sitä ja ostosten maksun jälkeen antoi kuitin väärinpäin käteen, etten huomaisi, että sieltä ei miinustettu mitään summaa. Epäilyttävää käytöstä. Meni aika vaivaantuneeksi kun mainitsin asiasta. :D
Paljonkos niitä pulloja oikein oli...:rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha. En vaan jaksanu käyttää hymiöitä. Mutta en minä kyllä mikään supernainen ole, vaikka te mussukat niin yritättekin väittää :)

Sen verran vihaseen näyttää Kairalla leka liikahtavan että itse epäilenkin kyseessä olevan Thorin naispuolisen reinkarnaation. Joten ehdottomasti supernainen, vieläpä jumalainen sellainen:)

Ymmärrän. Itse olen kerran hitsannut rosteria. Se oli sekä ensimmäinen että viimeinen kerta:jahas:
Kyllä rosteri nyt vielä menee, jos on ilmastoitu maski. Valurauta sen sijaan on erijännää, kun lämpötila täytyy olla koko ajan tasainen. Puikko, pillit, karhuvillaa ja paineilmaa pitää olla käsillä koko ajan.

Hohoi maanmatoset, täällä puhuu armoitettu teknofriikki, tämä lähetys tulee nimittäin iPadista! Mitäs tällä nyt sitten pitäisi tehdä? Näpy näpy näps näps.

Siihen mahtuu useamman punttimimmin kuvat vierekkäin. Ei kait siinä muuta.

Nyt taisi käydä jollekin fitness-mimmille hassusti. Lipsahtikohan äsken väärä video jakoon FB:ssa?

Aika nopeasti nuo FB mokat leviää nykyisin joka paikkaan. No, onhan kaikki pippelin ja pyllyn nähneet muutenkin. Ei siinä.

Back
Ylös Bottom