Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvänen aika sentään.. Ompas vaikeeta päättää mitkä kuulokkeet sitä ostas. Hinta sais max olla 70e. Oon miettiny noita Creative SB Tactic3D Rage-kuulokkeita ja steelseriesin siberioita. Kertokaapa mielipiteitä jos omistatte jommat kummat. Raget ois usbilla, mutta siberiat ei. Oon kuullu siberioista hyvää, mutta nuo creativen raget on aika uus tuttavuus. Entiset kuulokkeet oli creativen sb arenat ja tykkäsin niistä kovasti. Voipi myös ehottaa muitakin kuulokkeita.

Itse olen katsellu Bosen QuietComfort 15 tai QuietComfort 3:sia.. Hinta on toki "hieman" eri, mutta noi tulis ennenkaikkea matkustusmukavuuden parantamiseen kun noissa on niin hyvä taustameluvaimennus. Oon joskus erikseen noita kokeillu mutta pitäis käydä vielä kokeilemassa yhdellä kertaa niin sais kunnolla verrattua. Hieman mua nuo kolmoset epäilyttää kun niissä on oma akku, kun taas 15 toimii pattereilla. Kuinka kauan tuo akku oikeesti pysyy hyvänä? Pitää vielä varmistaa sekin että onko se myöhemmin korvattavissa jos se kulahtaa.. Patterit on siinä mielessä parempi että niitä voi aina vaihtaa.

En edes omista iLuuria, mutta käy nuo moneen muuhunkin. :)

Ajattelin säästää itseäni ja pysyä poissa vakkarisalilta tammikuun ajan. Käyn mieluummin duunipaikan hiljaisemmalla salilla niin kauan että turhan lupaajat ymmärtää jälleen kerran luovuttaa. Muistan kun tein töitä erään ketjusalin myyntitiimissä, 1.1. oli huikea päivä kun ihmisiä vaan käveli sisään ja niistä piti jo kivipaperisaksata, että kuka jaksaa enää mennä myymään sopparia. Yleensä noita walk-in -asiakkaita oli todella harvoin ja niistä tapeltiin verisesti :D

Ajattelin säästää itseäni ja pysyä poissa vakkarisalilta tammikuun ajan. Käyn mieluummin duunipaikan hiljaisemmalla salilla niin kauan että turhan lupaajat ymmärtää jälleen kerran luovuttaa. Muistan kun tein töitä erään ketjusalin myyntitiimissä, 1.1. oli huikea päivä kun ihmisiä vaan käveli sisään ja niistä piti jo kivipaperisaksata, että kuka jaksaa enää mennä myymään sopparia. Yleensä noita walk-in -asiakkaita oli todella harvoin ja niistä tapeltiin verisesti :D

Onko kaikki hyvin kun et ole VIP? :(

Tv. HuolestunutVantaa2014

Onko kaikki hyvin kun et ole VIP? :(

Tv. HuolestunutVantaa2014

Jep. Kaira kaipaisi nyt pikaista vipittäytymistä.

Haha. On ne tulollaan. Pitäis vaihtaa toi ilmoitussähköposti tuohon aktiivisempaan niin tulisi huomattua ajoissa.

Se vaan odottaa että sinkkuketjussa joku tarjoais sillekki vipit :P

Maksan ihan itse omat vippini jos/kun niille on tarvetta, kiitos vaan.

Mä vaihdoin salia nyt vuoden alusta, joten todennäköisesti nykyisellä menen itse siihen 'Jaahas, taas joku uudenvuoden lupaaja' -kategoriaan ;)

Yhden käynnin perusteella tuolla uudella salilla vaikutti kyllä kyseistä lajia olevan yllättävän vähän. Siellä edellisellä taas tammikuu oli aina ihan kauhea kuukausi. Ja siis todellakin, mitä useampi lajin löytää, sitä parempi. Mutta ehkä aloitukseen se tammikuu ei vaan ole paras, eikä pelkästään siksi, että sama ruuhka siellä on kaikille.

Pitäs mennä venäjälle.. Eli jumboon

Tää tammikuu saliharrastuksen aloittamiseen on kyllä surkea. Siellä on nuo kaikki muutkin jotka ei ymmärrä mistään mitään ja sitten ne menee matkimaan toisiltaan vielä liikkeet ja tekniikatkin. Sitten sinne mukaan mahtuu niitä sankareita jotka ovat joskus 15v sitten harrastanu hetken aikaa ja luulevat tietävänsä kaikesta kaiken, mitä nyt ei ole tullu siihen 15 vuoteen käytyä mutta halutessaan pääsis kilpalavoille nostamaan vaikka ensi vuonna. Nää sitten touhuaa ja neuvoo kaikkia muita mutta omat treenit koostuu 2-3 liikkeestä joissa tekniikka ei pysy kasassa kun liikaa painoja ja palautukset venyy kymmeneen minuuttiin muita neuvoessa.. Siinä menee monelta aloittelijalta myös mielenkiintokin kun sali on niin täysi ettei pääse tekemään mitä haluaisi ja luulee sen olevan aina sellaista.

Onneksi työpaikan sali odottaa melkein tyhjänä omia treenejä kunhan saan tän nykysen taudin voitettua viimein..

Jumbo on tosiaan täynnä venäläisiä. Yhteen aikaan käytin työreissuilla jatkuvasti Flamingoa majoittumiseen ja siellä tosiaan olisi voinut luulla olevansa Venäjällä.

Back
Ylös Bottom