Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, enää ei kannata selata pakkista lounaan ääressä.

Riippuu siitä oletko menossa salille jumppaamaan vai voimailemaan?

Pässinkivekset?

- - - Updated - - -

Kyllä mä meinasin ihan voimailla, mutta jumppameiningillä :D

Ei se huonekalujumppa sitte korvaa sitä voimailujumpaa, eli kyllä sunnon mentävä.

Minä kävin tänään kaksi kertaa lounaalla. Olin jo syömässä kun eräs toimittaja soitti ja kysyi että olenko jo käynyt syömässä. Kuulin heti äänestä että nyt on ilmaista ruokaa luvassa jos sanon että "en". Arvasin oikein ja näin tein ja söin loppuun ja ajoin suoraan seisovaan pöytään evästämään. ARHAHHAHHHAHAHAHAHHAAAAAA kuka sanoi että ilmaista lounasta ei ole! In your face!

- - - Updated - - -

Miten sais vielä nämä ruokataukojen väliset ajat jotenkin kivemmaksi?

Mistä se johtuu että mua ärsyttää tämä: ulkona + 5 astetta, ei sada mitään. Samassa talossa on henkilö joka peruuttaa puhtaan autonsa parkkiruutuun, laittaa ohuet käsineet kädessä kerällä olleen lohkolämmittimen piuhan kiinni ja nostaa pyyhkimet pystyyn. On sitten kiva lähteä iltapäivällä kotiin! Jotenkin ihan vitun ärsyttävää.

- - - Updated - - -

Nostas nyt sen saatanan kotteronsa vielä pukeille päiväksi niin kumipyörät pysyis parempina.

- - - Updated - - -

Tai kasais semmosen kevytpressutallin aina päiväksi siihen auton päälle, vois sitten vaikka nussia sitä rakasta koslaansa siellä pressutallin hämyssä.

Mee kypsästi sudittaa siihen kurat päälle. Jos on asfaltilla niin huomenna tuot ämpärissä mutaa.

Sillon selkeesti liikaa aikaa.

Autossa on kyllä semmonen sentin kerros paskaa tällä hetkellä. Melkeen vois käydä pesemässä jos se nyt meinaa pakastua vlopuksi.

Jahas, enää ei kannata selata pakkista lounaan ääressä.

Sama juttu, preworkouttina koitin syödä rullakebun, ehdin mä siitä 1/4 osan syödä... Vähän kastikkeentakia samannäköistä kun tuossa kuvassa.

Taidampa jatkaa ens keskiviikkona salilla käyntiä, pitäis tilata myös hieman lisäravinteita, hyvä syy pitää tipatonta kun tuhlaa rahat muuhun. :D

Back
Ylös Bottom