Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vois mennä uutenavuotena leffaan.

Mitä ikinä teetkin, niin ÄLÄ mene katsomaan elokuvaa Leijonasydän ellet erityisesti ole kiinnostunut

1) Neekeripropagandasta

2) Jasper Pääkkösen löysästä munasta heilumassa juoksun tahdissa

3) Pamela Tolan tissien ja perseen näkymättömyydestä

Kannattaa mieluummin miettiä olisiko oma sivistyneisyyden määritelmä uudistuksen tarpeessa. :)

Tänään tuli työterveydessä aamulla melkoinen shokki kun EKG-laitteen pikadiagnoosi oli sydäninfarkti.

No, onneksi lääkäri pikaisesti katsoi ettei ole mitään sellaista eikä muutakaan akuuttia. Mut tuo melkein aiheutti mullle sen infarktin...

Edit. Kävin rutiiniseurannassa, mulla kun on flimmeritaipumukseen estolääkitys.

Mitä ikinä teetkin, niin ÄLÄ mene katsomaan elokuvaa Leijonasydän ellet erityisesti ole kiinnostunut

1) Neekeripropagandasta

2) Jasper Pääkkösen löysästä munasta heilumassa juoksun tahdissa

3) Pamela Tolan tissien ja perseen näkymättömyydestä
Kiitos paljon vinkistä, en todellakaan halua nähdä heiluvia kikkeleitä uutenavuotena. Ja haluan nähdä Pamelan jollottimet, joten elokuva kuullostaa täydelliseltä pettymykseltä. Menen siis kaljalle taikka reenaamaan.

- - - Updated - - -

Tai sit vois käydä kattoon Gravityn

Ryypätkää te muut vaan huomenna, mä toimin kännikuskina, syön sushia ja katon luokattoman huonoja leffoja :D

ja mitä tuohon härskiyteen tulee, niin mä nyt oon aina härski...

Nyt oli loistava päivä. Mitään en oo saanut aikaseksi, paitsi 1,5 villasukkaa ja nyt ajattelin taas vähän repäistä: aukasen telkkarin ja katon fast n' loudin. Huomenna, jos sitä vaikka sais ruokapöydän valmiiksi. Ja jos sitten taas ilostutan teitä musiikillakin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huppista, yli 5000 viestiä Pakkikselle. :wtf: Onneksi pari vapaapäivää taas eessä ja huomenna autokauppoja tsekkaileen. :dance:

Minusta se kertoo sen että tykkäät mun sääristä.

Ehkä, jos ne olisivat vähemmän karvaiset.

hairy-legs.webp

Back
Ylös Bottom