Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä voin kans osallistua miittiin, olin viimeksikin kuolaamassa motoristeja..

uusi vai vanha Vesa?

Tämä nykyinen karismaattinen Vesa jonka elämänkokemus tekee hänestä kiinnostavan.

- - - Updated - - -

No jos oot kunnolla. Ja asiallisesti.

Katotaan jos uskalletaan pitää miittiä, kaksi miestä on vielä aika nuukasti eventaa vastaan.

- - - Updated - - -

Joo olin tossa viereisellä koululla saalistamassa nuorta sakkolihaa..

Mistä te oikein puhutte?

Suosittelen moottoripyöräkerholaisten varattuja naisia/miehiä, toimii!

Kahen henkilön miitti pysyy jotenkin vielä hanskassa, kolmella porukkaa on jo vaikea hallita ja voi tapahtua melkoista sekasortoa ja jakaantuminen.

Minäkin oon käyttäny mutta omalta osalta se harvemmin jäi kesken siltikään.

Ai, eikö se tarkoitakaan sitä että yhdyntä lopetetaan ennen kenenkään tulemista? Edes poliisin..

Niin jos ihan tarkkoja ollaan... mut voihan sitä kuulla jälkeen päin että että homma jäi kesken. :s

Tää on oikeastaa offtopicia mut oon vähä treenaillu. Outoa.

Rauhallinen ja mukava joulu päättyi minun osaltani äsken siihen tietoon, että kaveri kuoli viime yönä. :(

Kuulin juuri että kaverini oli kanssa kuollut samana päivänä, ironia taas huipussaan.. siihen loppu hyvät fiilikset

- - - Updated - - -

Osanotot miccomacho! kauheita juttuja ja voin vaan kuvitella omaisten ja kavereiden fiilikset nyt ja seuraavat sata joulua :(

..

Älkää olko noin väärässä sunnuntaina. Käsittääkseni minä olen kiistattomasti tämän aihealueen uskottavin auktoriteetti tällä foorumilla.

Kuka sä niinku oot?

- - - Updated - - -

Jassoo, et on pakkiksen stalkkerit ollu taas vauhdissa :D Moi vaan kaikille, jotka facessa stalkkaa! Senkin hyypiöt :lol2:

Mulle kans linkki että osaan löytää :D

Back
Ylös Bottom