Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lauantaina vasta töitä! Jee. Nytki vielä rötvään peiton alla. Ysin aikaan kun heräsin pimeyteen ja vesisateen ääneen niin käänsin tuskastuneena kylkeä. Niin teki koirakin.

Huomenta! Heti kun on hetken pois pakkikselta niin jää parhaat jutut väliin esim mailisairuksen ensiesiintyminen offtopicissa ja vesan lyriikat.
Onpas hyvä olla kun on ollut ihmisiksi ja nukkunut kunnolla. Lassekin on selvinnyt ihmeen hyvin näistä pyhistä.

En oo kahteen päivään treenannut ja tänäänkin laiskottelen. Huomenna penkkipäivä ja kovat odotukset. Ainakin nostomatka on muuttunut edullisemmaksi tässä joululoman aikana, vartalo on enemmän tynnyrinmallinen kuin viikko sitten. Uus ohjelma tehty tässä ihan ajatuksella ja alkuvuodesta lähtee taas pihvit kasvamaan!

Voisko joku ystävällinen auttaa pikaisesti, mulla on probleema :) Miksen pysty lähettämään vierasviestejä ? :D Kyllä mä niitä ennen oon pystynyt jättämään sinne toisen henkilön profiiliin, mutta nyt en löydä edes kohtaa mihin se kirjoitetaan :D Pitäis vastata yhteen mulle tulleeseen vierasviestiin :D

Voisko joku ystävällinen auttaa pikaisesti, mulla on probleema :) Miksen pysty lähettämään vierasviestejä ? :D Kyllä mä niitä ennen oon pystynyt jättämään sinne toisen henkilön profiiliin, mutta nyt en löydä edes kohtaa mihin se kirjoitetaan :D Pitäis vastata yhteen mulle tulleeseen vierasviestiin :D

Painaa tuota nickiä, Selaa profiilia ja ylhäältä "Vierasviestit". Siihen pitäisi aueta heti laatikko mihin voi kirjottaa. Pitääköhän olla VIP, että toimii?

Painaa tuota nickiä, Selaa profiilia ja ylhäältä "Vierasviestit". Siihen pitäisi aueta heti laatikko mihin voi kirjottaa. Pitääköhän olla VIP, että toimii?
En oo VIP, ja oon ennen pystynyt noita lähettämään kyllä mutta nyt sitä koko vierasviesti-kohtaa ei löydy tän käyttäjän profiilista vai oonko vaan sokea ? :D
E. Siinä ylhäällähän pitäis kaiketi olla ensin tietoja minusta, sitten vierasviestit ja sen jälkeen kaverit, mutta tuo vierasviestit on kokonaan pois siitä välistä :D Ettei olis niin että tämän käyttäjän pitää olla paikalla että sen vierasviestin voi kirjoittaa ?

Olipa koiran ulkoilutusta taas, metsästä varmaan hehtaarin alueelta joka neliösentti piti haistella. -30 % Alennusmyynteihin vois lähteä, S-Markettiin nimittäin.

600geetä hirveä, kolme munaa, maitoa ja jotain muuta. Saattaa syntyä makaronilaatikkoa. Ehkä.

:patakakkosen tunnari:

Tarjoushaukka (vas). Huonolla ystävälläni on muuten yhteiskuva Tarjoushaukan kanssa. Itsellänihän on yhteiskuva Maisa Torpan kanssa. Kuvassa vasen käteni on intiimisti Maisan vyötäröllä. Kuvassa Maisa näyttää yyber kuumalta minkiltä ja omat olkapääni ja trapeziukseni äärimmäisen massiivisilta. Olen muuten käyttänyt ko. kuvaa usein Thaimaassa näyttääkseni paikallisille GoGO -tanssijoille millaisia minkkejä minulla on tapana pyörittää kotopuolessa, joka on kuitenkin muunneltua totuutta, koska en ole eläissäni pyörittänyt ainuttakaa minkkiä kotipuolessa mutta saan siitä todella vahvan siirtomaaisäntä -fiiliksen. Mites muilla?

Sitten yksi arvoitus illan ratoksi. Mitä yhteistä on Tarjoushaukalla ja Maisalla. Miettikää ensin hetki, ennen kuin katsotte vastauksen

Molemmvat ovat esiinyneet suosikkisarjassa Tuuri

1288508428076.jpeg
Maisa-Torppa-6.jpg

Ruuastahan ei saisi koskaan valittaa, mutta en siedä perunaa siis esim. keitettyä, en tiedä mikä siinä on mut ei tarvi montaa syödä niin alkaa kiintiö olee täynnä.

Riisiä ja kanaa sen olla pitää ja ehkä myös kalaa :kuola:

Back
Ylös Bottom