Kenen taskusta sitä meinasit havitella?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aion ansaita sen kisasta.Kenen taskusta sitä meinasit havitella?
No mikä nyt?!
Millähän ihmeellä saisi tän fiiliksen pysymään mielessä pidempään kuin muutaman päivän taas? Tuli tajuttua että mä oon varmasti yksi onnekkaimmista ihmisistä maan päällä![]()
Spermaa kurkussa ja pillussa verta, yäks! Ei muuten mitään mutta samassa lauseessa niin yäks!:joulu1:
Oot ihan pihalla. Mörön spermaa on mulla tuolla tuulitunnelissa ja sieltä sitä vertakin tuli. Onneksi Cele ymmärsi miten homma meni. Kurkusta ja pillusta ole ollut puhe mulla ollenkaan. Muut täällä on taas panetusketjun sijaan tulleet offtopicciin heruttamaan.
Oot ihan pihalla. Mörön spermaa on mulla tuolla tuulitunnelissa ja sieltä sitä vertakin tuli. Onneksi Cele ymmärsi miten homma meni. Kurkusta ja pillusta ole ollut puhe mulla ollenkaan. Muut täällä on taas panetusketjun sijaan tulleet offtopicciin heruttamaan.
Ja ne, jotka ei pane, ylensyövät. Kuten elsu (?) ^^
Kai se mättäminen on joku sijaistoiminto oikeastikin. :o
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.Just näin, kun ei oo pantavaa, niin minkäs teet?
niin ne lentääkin ,mut on ne silti kivoja. Eikös muka ole kiva ylläri, kun toinen tulee kotiin, niin muija onkin pukeutunut oikein seksikkäästi- vai onko parempi ootella alasti hiukset sekaisin?
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.
E: no en oikeasti

Jos nyt joku onneton mies ilmestyisi mun oven taakse, niin mä en paljoa kyselisi haluaako se vai e- mä ottaisin mitä mä haluan... voi mies raukkaa![]()
Näinköhän ;) Haluaisin kyllä kokeilla painimista siun kanssa, siitä voisi tulla hauskaa.
No jos oot kauheen iso, niin jään luultavasti alakynteen... Tai sit annat mun voittaa :D
Just ton takia tällasia pitäs olla joka marketissa. Kansa laihtuis ja työpaikkoja syntyis.
Lapinlahden Linnut - Jokakodin Panomies - YouTube