Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^no ei, kun tällaset:

JD02716_051_a.webp

ja tämä

JD02411_RD003_a.webp

Oishan pakkiksen pojat tuon ostanut kun vaan olisit tarpeeks selvästi ilmaissut toiveesta täällä. Malli ja hintalappu ois jääny matkasta toki...

Mulla on oikeasti aika iso perse, tai jotain, kun noi mekot tuppaa mun päällä olemaan paaljon lyhkäsempiä. Sitäpaitsi on mulla melkee tollanenkin

Joo

Minusta nuo kaikenmaailman kiusoittelevat ja kinkyt vaatteet on ihan turhia, kun ne lentää pitkin huonetta kuitenkin samantien.

niin ne lentääkin ,mut on ne silti kivoja. Eikös muka ole kiva ylläri, kun toinen tulee kotiin, niin muija onkin pukeutunut oikein seksikkäästi- vai onko parempi ootella alasti hiukset sekaisin?

niin ne lentääkin ,mut on ne silti kivoja. Eikös muka ole kiva ylläri, kun toinen tulee kotiin, niin muija onkin pukeutunut oikein seksikkäästi- vai onko parempi ootella alasti hiukset sekaisin?

No ei tod.. Parempi jossei oo kotona ollenkaa

Ei välttämättä, mekko vaan ylös ja luukuttamaan. + se ,että kun sitä kireää lateksimekkoa kiskoo toisen päältä niin meinaa itse revetä jo siihen panetukseen, sitten kun sen melan pääsee vihdoin upottamaan sinne hunajapesään niin *pitkä huokaus* :kuola:

48 tuntia rötväämistä takana, ja nyt meinaan tökkii. Pitäisi vain syödä ja katsoa leffoja, kun koko päivä on saunottu, niin mitta alkaa olla täysi :dance:

Back
Ylös Bottom