Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sää olit mulle niin pahana aiemmin vuoden aikana että nyt se tais sit kostautua.. Paha saa palkkansa vai miten se menee?

Vai sattukohan sulle vaan huono pukki kohalle..

Kyllä mä ihan kiltti oon ollu vaikka ootkin toista mieltä. Pukit on pukkeja, ei niihin oo luottamista ;)

Sain taas mm. suklaata lahjaks, ei tullu lahjakortteja yhtään kappaletta :confused:

facebookin joulun toivotus tilapäivityksiäki sai aika pitkälle selata ennenku loppu, no nyt seki on vietetty.

Kyllä mä ihan kiltti oon ollu vaikka ootkin toista mieltä. Pukit on pukkeja, ei niihin oo luottamista ;)

Noo minua kohtaan et ollu :P Joitakin miehiä täällä kutsutaan pukeiksi, joitakin sonneiksi. Minua ei mielletä aina edes mieheksi täällä..

Joh, vois mennä kuumehoureileen peiton alle, yksin.. Ilman kissaa.

Pitäis kaiketi mennä nukkumaan, muttei väsytä :D Hyvä ja perinteinen joulu takana vaikkei ollutkaan valkoinen. Tuli rauhoituttua, muistettua edesmenneitä tuttuja hautausmaalla ja kiitettyä ettei itseltä oo vielä kovin läheisiä henkilöitä lähtenyt, ja sit tuli nähtyä sukulaisia hiukan kun käytiin pikavisiitillä serkkujen luona jonne heidän puolensa suvustaan kokoontuu. Kauaa siellä ei viittinyt olla kun meno on vähän liian vauhdikasta pienen lapsen ja usean dementian alkuvaiheella olevan mummon ja papan takia. Parasta oli aamusauna ja hautausmaalla käynti joka veti taas hiljaiseksi. Huomenna vielä samaan tyyliin kuin tänään, pari sukulaista tulee syömään ja otetaan rennosti, sit tapaninpäivänä alkaa taas 3 päivän työputki.

En vaan pysty vetää kerralla suurta määrää tai sitten en oo tottunut otin eka yhen lautasen täyteen ja sit sen jälkeen toinen, nyt rupee jo turvotus laskee et vois melkee kohta mennä taas syömään jotain.

Huomenta sonnit ja possut! Aika täyteläinen olo. Hyvä päivä lähteä crossfit -henkisen siskon miehen kanssa harjoittelemaan tempausta. Rumaa jälkeä luvassa..

Perus ihmisärsyyntyminen heti aamusta. Yskä ja mörön sperma ei vaan lopu ja tänäänkin tupa täynnä vieraita. Kraah. Ei saa edes sairastaa rauhassa.

Vettä sataa, hyvää joulua vaan! :D Kotosalla on hyvä viettää joulua kun saa tarpeeksi kinkkua ja karkkia/suklaatakin saa vetää navan täyteen jos haluttaa. Huomenna kulkee treenit jahka kaupunkiin pääsee takas. :)

Reidet vieläki maanantai reenistä jumissa. Onneks oon paja tänään kiinni, niin voi keskittyä Flixin ja ruuan pariin. Treenistä se käy sekin.

Kunnon panomies?

Kyllä.
breeding_bull_007.jpg

Häiritsevän pieni kyllä tuolla sonnilla.

Se olisi sitten reissu mummiolaan, saa nähdä kauanko nekin elää, nää voi aina olla viimeisiä reissuja. Ukki on jo aika huonossa hapessa, ei tulisi mitenkään toimeen ilman mummoa.

Back
Ylös Bottom